הבכירים עודכנו

איראנים פרצו למיילים של בכירים ישראליים

האיראנים ממשיכים בניסיונות לפגוע בישראל בדרכים שונות, בין היתר באמצעות תקיפות סייבר כנגד בכירים ישראלים. האיראנים ניסו לגנוב מידע ולהתחזות לבכירים (חדשות בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

חברת צ'ק פוינט הישראלית חשפה היום (שלישי) כי האקרים איראנים פרצו לתיבות מייל של בכירים בישראל וביצעו תקיפות "פישינג" ממוקדות נגד גורמים פוליטיים ואקדמיים.

ברשימת המותקפים, שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, אלוף במילואים שעסק בתחומים רגישים ומורכבים, שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, וראש מכון מחקר ביטחוני גדול בישראל.

על פי המחקר של צ'ק פוינט ההאקרים האיראנים פרצו לחשבונות המייל של אותם בכירים, התחזו אליהם בפלטפורמות שונות, התכתבו בשמם ובסופו של דבר גם גנבו מהם מידע אישי. כך למשל, חשבון המייל של האלוף במילואים נפרץ ושרת החוץ לשעבר נדרשה להזין את סיסמת המייל שלה בקובץ טרויאני שהזמין להשתתף לכאורה בכנס בחו"ל.

כמו כן, ההאקרים הצליחו לגנוב התכתבות פרטית של שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, ועל בסיסה התחזו אליו והעבירו מיילים בשמו לראש מכון המחקר – זאת ככל הנראה במטרה לתקשר איתו ולהשיג עליו מידע פרטי.

על פי צ'ק פוינט, ההערכה שהתוקפים האיראנים פעלו במשך כחצי שנה לפחות. בחברת צ'ק פוינט עדכנו את כלל הבכירים שנפגעו בפרטים של המחקר, ולבקשתם שמותיהם לא מפורסמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר