יפעלו ב"מתכונת שבת"

תקיפת הרופאה: שביתת רופאים בת יומיים

בעקבות אירוע תקיפת הרופאה במרפאה בבאר יעקב, ההסתדרות הרפואית הודיעה על שביתה בת יומיים בימים חמישי ושישי - אז יפעלו הרופאים ב"מתכונת שבת" (בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

שעות לאחר אירוע התקיפה במרפאה בבאר יעקב של רופאה - בהסתדרות הרפואית הכריזה על שביתה בת יומיים בימים חמישי ושישי, בה יפעלו צוותי הרופאים ב"מתכונת שבת".

יו"ר ההסתדרות הרפואית ציון חגי אמר כי "הבהרנו בשנה האחרונה באופן חד משמעי שכל מקרה של אלימות ייתקל באפס סובלנות מצידנו. השביתה האחרונה הביאה להחלטת ממשלה חשובה בדבר הצבת עמדות שיטור בחדרי מיון והקצאת כח האדם הדרוש, אולם עלינו לבחון את הדברים אך ורק ברמת היישום בשטח".

"כל עוד לא נראה מעשים של ממש בטווח המיידי, נחריף את הצעדים עד שמישהו פה יתעורר ויבין שהאלימות במערכת הבריאות היא מגפה של ממש" הוסיף.

כזכור, מוקדם יותר היום (שלישי) רופאה הותקפה בראשה, באמצעות מוט ברזל, בקופת החולים שבו עבדה, בידי תושב העיר. הרופאה פונתה אל בית החולים אסף הרופא כשמצבה מוגדר בינוני.

במשטרת ישראל פתחו בחקירה. על פי החשד במשטרה, תושב העיר בשנות השלושים לחייו הגיע היום, בשעת צהרים, אל קופת החולים על מנת לקבל טיפול רפואי תוך התנהגות פרועה במקום, כאשר בשלב מסוים אחז במוט ברזל ותקף באמצעותו את הרופאה בראשה.

בדוברות 'כללית' מסרו כי המטופל שהה בחדרה של הרופאה וסירב לעזוב את החדר. הוא הלם בראשה באמצעות מוט ברזל. צוות המרפאה נזעק לסייע למשמע הצעקות ועם הפעלת לחצן המצוקה. המשטרה וצוות ביטחון של המחוז הוזמנו מיידית.

עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתקיפה הרופאה נפגעה באורח בינוני ופונתה אל המרכז הרפואי אסף הרופא. בתוך כך, שוטרי תחנת רמלה עצרו את החשוד לחקירה, כאשר בכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבית משפט בבקשה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה תקיפת עובדי ציבור ובהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר