"באבא" בכנסת

אחרי שחזר מברית: אמסלם החל לחלק ברכות במליאה

הח"כ מהליכוד מפורסם בדרך כלל בהערות הביניים שלו לחברי הקואליציה, אבל היום הוא שימש כרב של הכנסת, עם ברכות לחברי האופוזיציה בהם חברי ש"ס כשכיפה לראשו (ויראלי, TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ח"כ אמסלם מחלק ברכות (צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ דודי אמסלם מהליכוד הוא אחד מחברי סיעתו המפורסמים ביותר בכנסת הנוכחית, בעיקר בגלל השתלחויותיו הרבות בחברי ממשלת בנט-לפיד, בין אם בהפרעה לנאומיהם במליאה או בנאומים תוקפניים שלו.

אלא שהיום (רביעי) צופי ערוץ כנסת והיושבים במליאה ראו את הצד האחר של אמסלם, המחויך יותר, במסגרתו אמסלם בירך את חברי האופוזיציה השונים, זאת לאחר ששימש כסנדק בברית אחיינו והגיע למליאה עם יכולות לברכה. בזה אחר זה ניגשו אליו ח"כים באופוזיציה לברכה, כולל חברי ש"ס כגון מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו.

אמסלם עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מודה מקרב לב לאחיין שלי אלעד ולרעייתו אנסטסיה על כך שזיכו אותי להיות סנדק לבנם ארי. מאחל להם הרבה מזל טוב, נחת ושמחה רבה, ובריאות איתנה ובשורות טובות לכל עם ישראל".

ח"כ שלמה קרעי, שהתברך גם הוא אצל אמסלם, כתב: "דודי לא צריך להיות סנדק כדי לקבל את מפתח הברכות. אדם שמדבר בעוצמה ובנחישות למען עם ישראל ותורת ישראל ולא חת מפני המלעיגים, יש כוח במילים שיוצאות לו מהפה. כל שכן כשהיה סנדק היום בברית מילה של נכד אחותו. מזל טוב דודי היקר".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הוסיפה בתיעוד משלה: "ממש עכשיו במליאה רגע מתוק מדבש של ישראל השנייה - דודי אמסלם, עם כיפה על הראש, מברך את אמיר אוחנה בהצלחה, בריאות ושגשוג. איזו אופוזיציה יפה יש לנו יא ראבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר