החרדים חוגגים

ח"כ חיים ביטון: "מרחם על בנט, רמה של ביזיון"

הדרך להפלת שלטון בנט-לפיד; הרצון להקים ממשלה בכנסת הנוכחית; החרדים שהצביעו לבן גביר והאם ברשת החינוך הספרדית לומדים ליבה? ח"כ חיים ביטון בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכ רהשבת' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

מנכ"ל ש"ס, ח"כ חיים ביטון, התארח לריאיון באולפן 'יככר השבת' והתייחס להתפוררות שלטון בנט-לפיד, הסביר מדוע לטעמו נפתלי בנט אינו ראוי להנהגה ותקף את שר האוצר ליברמן שטען שברשת החינוך של ש"ס לומדים ליבה 'למראית עין' בלבד. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

ח"כ ביטון תקף את רה"מ בנט: "אני באמת מרחם עליו, אני רואה אותו, יש איזו שאיפה של פוליטיקאים להיות ראש ממשלה. אני מסתכל עליו, מה עושים לו בכנסת, זה רמה של ביזיונות. הוא צריך להציל את המדינה מעצמו. אתה לא יודע לחנהל מפלגה קטנה, לא יודע לנהל לשכה, איך אתה רוצה לנהל את המדינה הכי מורכבת בעולם?".

באשר ללימודי ליבה ברשת 'בני יוסף' והטענות של שר האוצר אביגדור ליברמן כי מדובר בלימודים ל'מראית עין' בלבד, טוען ח"כ ביטון, ששימש כמנ"כל רשת החינוך: "הבורות של ליברמן בנושא חרדים, ובכלל נושא אחר, זאת התעסקות בפופלליזם. ברשת החינוך התורני יש כ-60 אלף תלמידין, יש מאה אחוז ליבה כמעט בכולם".

ח"כ חיים ביטון בריאיון לישי כהן

ח"כ ביטון הוסיף: "עובדתית ברשת החינוך שלנו חצי זה בנות שעל זה אין בכלל שאלה, אצל הבנים - רוב רובם לומדים לימודי ליבה".

מנכ"ל ש"ס הדגיש: "אם אתה חושב שליבה זה כמו אצל החינוך החילוני שהם מגיעים בכיתה ח' ברמה שמתחילים בגרויות יום אחר כך? זה לא מה שהחוק מחייב. מה שמלמדים זה מה שהחוק מחייב".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר