מחריפים את העיצומים

מחר - לא יתקיימו לימודים בכל רחבי הארץ

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים ומודיעה כי מחר, יום רביעי - לא יתקיימו לימודים בכל הארץ, בכל מוסדות החינוך - למעט בחינוך המיוחד; יפה בן דויד: "זאת שעת חירום" (בארץ)

(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים ומודיעה כי מחר, יום רביעי - לא יתקיימו לימודים בכל הארץ, בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

הסתדרות המורים מודיעה כי היא ממשיכה בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר ושבה וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להיכנס למו"מ רציני כבר מחר.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד אמרה כי "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו"מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר".

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום רביעי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. נזכיר כי הסתדרות המורים מנהלת מו"מ עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר.

"זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך״, אמרה בן דויד.

בהודעה ששידרה לעובדי ההוראה, כתבה בן דויד: "עובדות ועובדי הוראה יקרים, אנו ממשיכים בעיצומים עד שמשרד האוצר יניח על השולחן הצעה קונקרטית! מחר, רביעי (22.6.22) לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך - בגני ילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. נמשיך להיאבק על זכויותיכם ועל העלאת שכר לכולכם".

שר האוצר אביגדור ליברמן, הגיב וכתב כי "מורים מובילים שינוי. נפגשתי היום עם חמישה מורים אמיצים, מוכשרים ויוזמים. היה לי חשוב לשמוע מה קורה בשטח? מה באמת חשוב למורים ולמורות בישראל? ואיפה באמת צריך להשקיע כדי שמערכת החינוך תהיה טובה יותר? התשובה שקיבלתי היא פשוטה וחד משמעית - 'צריך להשקיע בצמצום פערי השכר ובמורים איכותיים'.

"אמרתי להם שאני מסכים מאוד עם העקרונות שלהם ושמח לשמוע מהשטח דברים שלא תמיד מוצגים בפרסומות של הסתדרות המורים בטלוויזיה. מורים יקרים אני בעדכם ובעד שיפור משמעותי של תנאי ההעסקה שלכם. יש לנו הזדמנות לעשות שינוי גדול אסור לפספס אותה".

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון אמרה כי "את השביתה הזו האוצר יכל למנוע, אבל הם לא מצאו השבוע פנאי אפילו לא לפגישה אחת כדי לקדם את המשא ומתן. זלזול, אטימות ופגיעה חמורה במורים, בהורים ובעיקר בתלמידים.

"באוצר חייבים להתעורר! הסחבת שלכם פוגעת בכולנו. אני קוראת לשר האוצר לפעול באופן מיידי לחידוש המשא ומתן כדי להביא ביחד לפתרון המשבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר