נעצר בג'יפ BMW

הוארך מעצר ה"קבצן" שהתחזה לנכד הבאבא סאלי

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של תושב נתניה בשנות החמישים לחייו שהציג עצמו כנכד של הבאבא סאלי, וחילק ברכות תמורת כסף • הוא נעצר ברכב יוקרה (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ג'יפ BMW; אילוסטרציה (צילום: Zakaria Zayane on Unsplash)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד שהתחזה לנכדו של הבאבא סאלי והוציא כספים במרמה מאנשים.

בדיון שהתקיים בעניינו בבית המשפט בראשון לציון, אמר נציג המשטרה שעל פי החשד הוא ביצע את העבירות המיוחסות לו במספר מקרים וציין כי הוגשו כנגדו כמה תלונות.

החשוד, נעצר אתמול בעקבות פעולות החקירה שנעשו לאחר התלונות שהוגשו, כאשר על פי החשד הוא ניסה להוציא כספים במרמה גם מרב.

המשטרה עצרה את החשוד "בשעת מעשה" כאשר הוא הגיע לאזור יבנה וביצע עבירה דומה, ברשותו נתפסו אלפי שקלים במזומן ורכב יוקרה.

החשוד אמר בדיון שהוא אב לשתי בנות שסובלת מחרדות ומצבו הכלכלי קשה מאוד, "אני בפשיטת רגל", אמר. ביהמ"ש, כאמור, החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

כפי שדווח מוקדם יותר, ה"קבצן" תושב נתניה נעצר ביבנה כשהוא יושב בג'יפ BMW. הקבצן, לפי החשד, התחזה לנכדו של הבבא סאלי, במטרה להונות אזרחים במצוקה ע"י איסוף "תרומות" תמורת ברכה.

חוקרי תחנת יבנה ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת צבר תלונות מתושבי השפלה, בדבר חשד ל"תרגיל הונאה" בעל מאפיינים דומים, במסגרתו אדם התחזה עפ"י החשד לנכדו של הבבא סאלי לשם הוצאת כספים במרמה מאזרחים תמימים, תוך ניצול מצוקתם הנפשית.

עם התפתחות החקירה, התגבשו החשדות בדבר שיטת הפעולה וזהות החשוד - תושב נתניה בשנות החמישים לחייו, שנסע אל ערי השפלה ברכב יוקרה, תוך שהוא מתחזה למקבץ נדבות בלבוש חרדי ופונה לעוברי אורח כשהוא מציג עצמו כנכדו של רב מקובל ולוקח במרמה תרומות כספיות בסך אלפי ש"ח "תמורת ברכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר