הלילה הראשון

יאיר לפיד נכנס לבלפור; רעייתו פרסמה תמונה מהבית

יאיר לפיד ורעייתו ליהיא נכנסו הלילה למתחם המאובטח בבלפור, בו יתגוררו עד לסיום השיפוצים בבית רוה"מ; ליהיא פרסמה תמונה מהבית החדש וכתבה: "התחלה חדשה" (ארץ)

תמונת הבית שפרסמה ליהיא לפיד (צילום מסך: מתוך האינסטגרם )

"ראש הממשלה יאיר לפיד ורעייתו ליהיא, ילונו הלילה במתחם המאובטח בבלפור", כך התבשרו אמש (מוצאי שבת) אזרחי ישראל בהודעה רשמית שיצאה מלשכת ראש הממשלה החדש.

בהמשך הערב, כבר הגיעה התמונה של הבית החדש - דירה ששימשה את המאבטחים של השב"כ שתשמש את הזוג לפיד, עד שבית ראש הממשלה עצמו יהיה מוכן, עם תום השיפוצים שהוזנחו לטובת שיפוץ ביתו של נפתלי בנט ברעננה.

"התחלה חדשה", כתבה ליהיא לפיד לצד התמונה מהבית אליו הובא ציוד ממעון ראש הממשלה. לצד מזוודה נראים זר פרחים וספות.

בהודעה של לפיד נאמר כי "בפגישה שהתקיימה בין ראש הממשלה לפיד וראש השב"כ רונן בר, נדונה בין השאר סוגיית המעבר למעון בבלפור.

"הובהר בפגישה כי מרבית הליקויים התשתיתיים שפורטו בדו"ח מבקר המדינה, טרם תוקנו זאת לצד התקדמות בשדרוג אמצעי האבטחה שבאחריות שב"כ. סוכם כי יבחן סדר הפעולות המהיר ביותר על מנת לזרז את השיפוץ האבטחתי והתשתיתי במעון בבלפור. כחלופה למעון בבלפור, ראש הממשלה לפיד יעשה שימוש בדירה צוות האבטחה של השב"כ במתחם המאובטח בלפור.

"ראש השב"כ הדגיש כי הוצאות שדרוג האבטחה המתחייבות בתקן שב"כ, בביתו של לפיד בתל אביב, יהיו הכרחיות ומינימליות וזאת תוך התחשבות ומינימום פגיעה בשגרת החיים של השכנים המתגוררים בסמוך. עוד נאמר כי בכדי לצמצמם עלויות, יעשה שימוש גם באמצעי אבטחה קיימים שניתן להעבירם ממשימות אחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר