בחודש הקרוב - בחינם

יורדים לסיני דרך אילת? מהיום, יש חנייה מוסדרת

עיריית אילת החליטה להקצות את שדה התעופה הישן לחניון עבור הישראלים היורדים לסיני. בחודש הקרוב החניון יהיה בחינם, אולם לאחר מכן הוא יעלה 25 ש"ח ליום (תיירות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
חוף בסיני (צילום: שאטרסטוק)

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים יורדים לסיני. החופים המרהיבים בהם ניתן לשהות במחירים מגוחכים גרמו לישראלים רבים להדרים מעבר לאילת בכדי לתפוס שקט, כשמחירי המלונות בסיני זול לעין ערוך ממחירם של מלונות אילת.

בעבר, נהגו המטיילים להגיע בטיסות משדה דב, אולם מאז סגירתו של שדה התעופה מרבית מהיורדים לסיני מגיעים לאילת ברכבים פרטיים, מחנים את הרכב בדרום אילת וממשיכים במוניות מקומיות של מדריכי טיולים מסיני.

יורדים לסיני וחונים באילת, (משטרת מרחב אילת)

מי שהחל לסבול מהתופעה היו תושבי אילת, שלפתע מצאו את עצמם מתמודדים עם מצוקת חניה קשה כשרוב החניות באזור החופים הדרומיים של אילת תפוסות בידי התיירים שירדו לסיני, כשחלק מהתיירים אף חוסמים מעברי חירום.

כעת, לפני תחילת חופשת הקיץ הודיעה עיריית אילת כי היא תקצה את שדה התעופה הישן של אילת שישמש כחניון לטווח ארוך, כשבחודש הקרוב החניה תהיה בחינם. לאחר ה-1.8 החניה תעלה כ-25 שקלים ליום, תוך שהעירייה תטיל קנסות ואף תגרור רכבים שיחנו בחופים הדרומיים של אילת. בהמשך אף צפויה עיריית אילת להפעיל שאטלים שיובילו את המטיילים ממתחם שדה התעופה הישן אל עבר מעבר הגבול טאבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר