אחרי 23 שנים

ח"כ יובל שטייניץ הודיע: "לא אתמודד בבחירות הקרובות"

לאחר יותר מ-23 שנים כפוליטיקאי, כשמאחוריו של הישגים, שהעיקרי שבהן זה מתווה הגז, חבר הכנסת ד"ר יובל שטייניץ, הודיע היום לנתניהו, כי החליט לא להתמודד (חדשות, בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יובל שטייניץ (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

חבר הכנסת הוותיק, ומי שזכור בתפקידיו כשר אוצר וכשר אנרגיה, יובל שטייניץ, הודיע היום (שלישי) ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כי החליט לא להתמודד בבחירות הקרובות.

בהודעה שכתב שטייניץ, הוא הודה לידידו הקרוב נתניהו; "לפני זמן קצר הודעתי ליו"ר הליכוד נתניהו, על החלטתי שלא להתמודד בבחירות הקרובות. לאחר 23 שנים כחבר כנסת - שבמהלכן זכיתי לכהן בתור שר האוצר, שר המודיעין, שר האנרגיה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון - הרגשתי שמגיע לי ולמשפחתי לנשום קצת אוויר נקי".

"אני גאה", הוסיף שטייניץ, "בהישגים שהשגתי במסגרת תפקידיי השונים, בכלכלה, במדינאות ובביטחון. חלקם בעלי משמעות היסטורית, כגון: חשיפת תוכנית הגרעין הסורית; המצאת התקציב הדו שנתי הראשון מסוגו בעולם; הכנסתה של ישראל ל-OECD ; חילוצה של הכלכלה מהמשבר הגלובלי 2009-2012; ומתווה הגז והפיכתה של ישראל למעצמת אנרגיה".

"אני מודה לחברי הליכוד, ולכל עם ישראל, על הזכות הנדירה שנפלה בחלקי לשרת את המולדת ולהשפיע בנושאים הנוגעים לקיומה ולשגשוגה של המדינה".

לסיום, כתב שטייניץ, "אני מעמיד את עצמי לרשות חבריי בליכוד במערכת הבחירות, בתקווה שהתוצאות תשמנה סוף לכאוס הפוליטי, ותאפשרנה את הקמתה של ממשלה לאומית ואיכותית בהובלת נתניהו והליכוד".

יצוין, כי לפני מספר חודשים מונתה רעייתו להיות שופט בבית המשפט העליון, בתמיכת אנשי הימין בקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר