קסדה בראש

בגלל ויכוח על דרך: רוכב אופנוע שבר את ארובת העין לנהג בכביש

ויכוח על שימוש בדרך הסתיים בתקיפה אלימה בכביש. נהג אופנוע, תושב רמלה, התנפל על נהג רכב שנסע לצדו ושבר לו את ארובת העין. הוא נעצר והיום הוגש נגדו כתב אישום (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב רמלה, בשנות העשרים לחייו, לאחר שתקף בצורה חמורה נהג רכב שנסע לצדו בכביש, בעיצומו של ריב קולני ביניהם שעיקרו ויכוח על שימוש בדרך. התביעה הוגשה בידי משטרת ישראל.

הדיווח על המקרה התקבל לפני מספר ימים במשטרת ישראל. לפי הדיווח נהג רכב הותקף ברמלה על ידי רוכב קטנוע, לאחר שהשניים התווכחו על שימוש בדרך. שוטרי תחנת המשטרה בעיר קיבלו את הדיווח ופתחו בחקירה.

היום, כאמור, הוגש כתב אישום כנגד התוקף. לפי כתב האישום, הקורבן הותקף בראשו על ידי הנאשם באמצעות קסדה עד איבוד הכרתו, באופן שגרם לו לשבר בארובת העין והוא נזקק לטיפול רפואי ולתפרים בפניו.

כאמור, חוקרי תחנת רמלה עצרו לחקירה את החשוד - תושב רמלה בשנות העשרים לחייו. בסיום החקירה הלה נכלא בהתאם לחומרת העבירות וצורכי החקירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה כתב אישום חמור נגד הנאשם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר