גפני ולפיד, נתניהו והחרדים

בחירות 2022: היועץ האסטרטגי רונן צור מנתח באולפן

הסיכוי של הימין להשיג רוב של 61; מעמדו של יאיר לפיד כראש ממשלה; ההתרסקות בתמיכה בנפתלי בנט; הריצה של שקד ויחסי גפני ולפיד • היועץ האסטרטגי רונן צור בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

היועץ האסטרטגי, רונן צור, התארח באולפן 'כיכ רהשבת' וניתח את מערכת הבחירות שיצאה לדרך בשבוע שעבר, הסביר את יחסי משה גפני ויאיר לפיד, ניתח את הסיכוי שהימין ישיג רוב של 61 ומדוע בני גנץ וגדעון סער מנהלים משא ומתן לאיחוד? צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - יחסי גפני ולפיד

לדבריו: ליאיר לפיד יש משימה לרכך את העויונות של המפלגות והציבור החרדי כלפיו. וגם לשדר לו: אני ראש ממשלה, הגעתי למקום שרציתי, עכשיו אני צריך להפוך למנהיג לאומי. אני משדר שדרים לציבור החרדי ומנהיגיו שאחרי הבחירות יש על מה לדבר.

"גפני בחוכמתו קולט את המסרים האלה. ומעביר מסר ללפיד: אנחנו נתמוך בנתניהו, אבל אם נתניהו לא יביא 61 אני לא אכלא את הציבור החרדי באופוזיציה, ששם הוא מפסיד".

היועץ האסטרטגי רונן צור בריאיון לישי כהן

גפני מוסיף שהוא לא יישב עם לפיד

"נכון, בשביל לא לשבת עם יאיר לפיד יש פתרונות ביניים. אני לא בטוח במאה אחוז 'אני לא אשב'. גפני בונה ב'עקב לצד אגודל', הוא מכשי ר את דעת הקהל החרדי לחזרתן של המפלגות החרדיות ללשון מאזניים.

"כשיאיר לפיד מגיע להגיד מזל טוב לגפני ביום הולדת, וכאשר יש מפגשים וחתונה, זאת הכשרת דעת קהל ליום שאחרי. שני הצדדים נהנים ממנה. יום אחרי הבחירות אל תגיד לי שהופתעת".

"גפני ולפיד מכשירים את דעת הקהל", מסכם צור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר