שדד בעבר תחנת דלק

צפו: כך חשוד ניסה לשדוד את הבנק בתל אביב

הצהרת תובע הוגשה כנגד תושב תל אביב, בחשד שהגיש פתק לפקידה ובו דרישה להעביר לו 20 אלף שקל במזומן • עם התקדמות החקירה, התברר כי החשוד גם שדד בשנת 2021 עובד בתחנת דלק (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השוד בבנק הדואר (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שהמשטרה השלימה את חקירתה בנוגע לשוד בנק, הוגשה אתמול (רביעי) הצהרת תובע כנגד חשוד בניסיון שוד בסניף בנק הדואר בשבוע שעבר ושוד מזויין בתחנת דלק בחודש דצמבר האחרון בת"א.

בשבוע שעבר התקבל דיווח במוקד המשטרה על ניסיון שוד בסניף דואר ברחוב שדרות ירושלים בתל אביב על ידי חשוד שנכנס לסניף, הגיש לפקידה פתק שבו נרשם שזה שוד והוא רוצה 20 אלף ש"ח במזומן. לאחר שהפקידה עזבה את הדלפק, החשוד נמלט מהמקום.

השוד בתחנת דלק

בחקירה מאומצת שהתנהלה בתחנת יפו מאז האירוע, הצליחו החוקרים לאחר ביצוע פעולות חקירה אופרטיביות, לזהות ולאתר את החשוד, תושב ת"א בן 34, והוא נעצר לחקירה.

עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לקשר בין החשוד לאירוע שוד מזויין שהתרחש בדצמבר 2021 בו שדד מעובד בחנות נוחות בתחנת דלק בדרך סלמה, כסף מזומן וטלפון סלולרי באיומי סכין.

עם סיומה של החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה אתמול הפרקליטות הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום בימים הקרובים בשני האירועים בעבירות של שוד ושוד מזויין וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר