הרשעות נוספות

שני מחבלים הורשעו בתקיפת הזוג המאורס

ביהמ"ש המחוזי ירושלים הרשיע שני מחבלים נוספים בביצוע הלינץ' בזוג המאורס. השניים הורשעו בעבירת מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמיר. עד כה הורשעו חמישה מחבלים (בארץ)

(צילום: באדיבות הזוג)

הורשעו שני הנאשמים האחרונים בביצוע הלינץ' בזוג המאורס בפרעות תשפ"א לפני כשנה. השניים, שהינם בגירים, הודו בכתב האישום המתוקן בעבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, ודיון טיעונים לעונש בעניינם יתקיים בהמשך.

סה"כ הורשעו חמישה מחבלים בביצוע הלינץ' בזוג אביה ושחר אנטמן, מתוכם מחבל אחד קטין שממתין לדיון טיעונים לעונש בעניינו ועוד שני מחבלים בגירים שממתינים למתן גזר דינם.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני הזוג תיאר את השתלשלות החקירה עד להרשעה: "הרשעת שני המחבלים, שמצטרפת להרשעת שלושת המחבלים הנוספים, מסיימת סאגה ארוכה. בתחילה פיגוע הלינץ' כלל לא נחקר, בשל רצף הפיגועים שאירעו באותה תקופה, ואך בשל לחץ מצד נפגעי האיבה ופנייה דחופה לרשויות ולתקשורת באמצעות מחלקת איבה של חוננו - החל האירוע להיחקר. בעקבות החקירה, שבוצעה ע"י מחלקת תפקידים מיוחדים של ימ"ר ירושלים, נתפסו חוליות מחבלים אשר חלקם קשרו עצמם לפיגועים נוספים רבים".

כזכור, לפני העידו בני הזוג על הלינץ' הקשה שעברו. אביה התמקד בתיאור הקשיים שעוברים על הזוג מאז הלינץ', "כל עוד אנחנו לא יודעים שהנאשמים שלנו קיבלו את הדין שלהם אז לנו קשה להסתובב בירושלים. כל עוד הם לא יקבלו את העונש שלהם לא נהיה רגועים. אני מצפה מבית המשפט שיחמיר את הדין עם הנאשמים שפגעו בי".

אשתו שחר (אז ארוסתו) תיארה בפני השופטת כיצד יום שמחתם הפך לאירוע קשה, "מדובר באירוע של הצעת הנישואין שלנו, אירוע שחיכינו לו וחלמנו עליו כל החיים. האירוע הזה, במקום שייזכר לעד כאירוע המאושר בחיינו, ייזכר כאירוע טראומתי". בהמשך הסבירה שחר כי הם סוחבים עימם את ההשלכות עד היום "דברים שלא חווינו לפני האירוע, פחד ואיום שאנחנו חווים. מתוך כך גם הבקשה שלנו שהנאשמים בתיק שלנו ייענשו באופן המרבי.. יש גם חלק מהתוקפים שלא נעצרו עד היום. אנחנו מבקשים גם להרתיע אותם וגם אחרים כמוהם, שיבינו שמדובר בדבר שלא משתלם להם. נשמח שבית המשפט יתחשב במה שחווינו וימצה איתם את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר