העדות בתיק 1,000

הדס קליין: "שרה לא הייתה חברה אם היא ידעה שאני מזרחית"

העדה במשפט נתניהו הדס קליין המשיכה הבוקר את עדותה בבית המשפט וטענה כי אם שרה נתניהו הייתה יודעת כי היא מזרחית, נתניהו לא הייתה הופכת לחברה שלה (חוק ומשפט)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עורך הדין עמית חדד והעדה הדס קליין (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת ואוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

משפט נתניהו נמשך: עדות העוזרת של מילצ'ן - הדס קליין נמשכת גם היום (רביעי), כאשר עורך הדין עמית חדד המייצג את משפחת נתניהו, הציג התכתבות בה קליין כותבת לנתניהו "נשיקות".

בתגובה, אמרה קליין כי "המילים האלה הן חלק מההתנהלות שלנו מול משפחת נתניהו ואנשים שאנחנו לא מתים עליהם". חדד שאל מדוע לא סיפרה את המידע הזה גם בחקירתה במשטרה. קליין השיבה: "לא נשאלתי".

בהמשך האשים חדד את קליין כי זרקה טלפונים בכדי להעלים ראיות. קליין השיבה: "אני לא אתן לך לטעון דבר כזה. אתה הכפשת אותי. מעולם לא זרקתי טלפון או השמדתי טלפון".

חדד השיב: "אני אומר שלך ולמשטרה יש אינטרס משותף להשחיר את שרה ובנימין נתניהו. לנפח כמה שיותר, להסתיר ראיות. אני מבטיח לך - הכל יתגלה. גם כשחושבים שהוסתר טוב. אמרת ששרה תמיד דרשה שמפניות, שארנון לא יזם, שפאקר מעולם לא קיבל מתנה מהזוג נתניהו".

"אני אומר שכל מה שסיפרת כאן שקרי, שהיקף המתנות היה קטן בהרבה ממה שתיארת, שהסיפור על שניים־שלושה ארגזי שמפניה בכל משלוח הוא גרסה שהומצאה לכבוד בית המשפט, שלא נשמעה קודם בעדויות שלך".

הבוקר אמר חדד: "סוף סוף אנחנו רואים הודעה לגבי מתנה. אם נותנים מתנה סמוך לליל הסדר שארנון ישלח מתנה, הדעת נותנת שזו מתנה לפסח".

קליין השיבה: "יונתן לא הגיע בליל הסדר שהיה יום לפני. בשנה הקודמת בתקופה הזו שרה ביקשה ממני ולא עשיתי. מסמסתי את זה והיא צלצלה לארנון בלוס אנג'לס. קיבלתי טלפון מארנון שתי דקות אחרי ששרה התקשרה. הוא נתן לי הוראה לשלוח את יונתן הנהג. אני מעידה על הוראה שקיבלתי.

ארנון נותן הוראה שיונתן ייצא עם השמפניות לשרה. אחר כך כשסימסתי שאגיע וכמובן שהיה לשרה נח. זה לא יקרה שוב. אמרתי ליונתן הפעם זה לא נופל עליך. שימו לי את השמפניות ואני נוסעת אני לשרה".

בהמשך הוצגה הודעה שכתבה לנתניהו בה נכתב: "ערב נהדר יקירה, מחר אתקשר ואגיע כמובן כשיהיה לך נוח. ארנון ביקש לדעת מתי יהיה נוח להתקשר לאחל חג שמח. נשיקות וליל מנוחה".

קליין הגיבה: "ידעתי שהיא לא חברה שלי. ארנון אמר לי תמיד, אם אני לא אתן היא לא תהיה חברה, ואם היא תדע שאני מזרחית גם לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר