ירוצו יחד?

לאחר נתק ממושך: סמוטריץ' ובן גביר ייפגשו

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, ייפגשו היום לאחר נתק של מספר שבועות ויינסו להגיע להבנות ולא להתפצל בבחירות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' ובן גביר (צילום: Flash90)

חברי הכנסת איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' ייפגשו היום (שלישי) לראשונה לאחר נתק שנמשך למעלה משבועיים. נתק במהלכו כינס ח"כ בן גביר מסיבת עיתונאים וקרא לח"כ סמוטריץ' לשבת ולדון עמו על הרכב הרבימה לכנסת ה-25.

הפגישה בין השניים מגיעה בשל לחץ מצד רבני הציונות הדתית ובראשם הרב חיים דרוקמן, המבקשים מהשניים לגשר על הפערים ולרוץ יחד בכדי למנוע מצב בו אחד מהם לא יעבור את אחוז החסימה.

בן גביר דורש מסמוטריץ' חלוקה חדשה במפלגה ובמרכזה ריץ' רץ' בין נציגי שתי המפלגות. באשר לראשות המפלגה, בן גביר הודיע כי אין בכוונתו לדון בנושא וכי הוא מקבל את הנהגתו של סמוטריץ'.

כזכור, אמש התבטא ח"כ סמוטריץ' כי "איתמר ואני חברים טובים ושותפים ומשוחחים, ברור לנו שצריך להמשיך ביחד וכך יהיה זו האחריות שמחייבת אותנו שתביא לניצחון הימין".

לדבריו: "נביא לציבור מוצר מוגמר של רשימה טובה ומאוזנת כדי למקסם את האלקטורט של גוש הימין. אנחנו שותפים וזו שותפות שמצליחה, היא הצליחה בבחירות האחרונות, היא הצליחה כל השנה והציבור אוהב את השותפות והיא תמשיך כדי שנוכל יחד להקים ממשלת ימין טובה למדינת ישראל".

ח"כ בן גביר על שאלת הפיצול

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר