סערת אי לחיצת היד

"נאמנה לאמונתך": שגריר ארה"ב מגיב ליובל דיין בשם הנשיא ביידן

בשמו של ג'ו ביידן, מביע שגריר ארצות הברית בישראל תודה לזמרת יובל דיין, שסירבה ללחוץ את ידו של הנשיא מטעמי צניעות וגרמה לקידוש השם: "היית נאמנה לאמונתך" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שגריר ארה"ב ודיין (צילום: Noam Revkin Fenton/Olivier Fitoussi/Flash90)

שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ'רד ניידס, מגיב לראשונה לסערה הציבורות שהתרחשה סביב הזמרת הישראלית יובל דיין, שסירבה בנימוס ללחוץ את ידיו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בסוף השבוע האחרון - וגרמה לקידוש השם גדול.

בוידאו שצילם, אומר השגריר כי נשיא ארצות הברית ביידן מעריך מאוד את הופעתה בפניו ואת זה שהיא נאמנה לדת שלה ולדרכה באופן אישי.

"אני רוצה לשלוח לך מסר יובל, שהופעת עם נשיא ארצות הברית והנשיא הרצוג", אמר השגריר. "הנשיא היה אסיר תודה. בשם האנשים בישראל ונשיא ארצות הברית אני מודה לך, היית נאמנה לאמונה שלך. תודה בשם העם האמריקני על שירתך היפה".

(באדיבות: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', הזמרת הישראלית יובל דיין הופיעה ביום חמישי האחרון באירוע לכבודו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. בסיום המופע, נשיא ארה"ב הנרגש ניגש לזמרת, הודה לה ובירך אותה - דיין ששומרת נגיעה, סירבה בנימוס ללחוץ את היד לנשיא ביידן, כאשר ידיה נשארות על המיקרופון.

זו הפעם השנייה שביידן מקבל סירוב ללחיצת יד משומרת מצוות ישראלית - לפני כשנה זו היתה רבקה רביץ, ראש הסגל של נשיא המדינה דאז, ראובן רובי ריבלין.

בשנת 2016, יובל דיין החלה בתהליך התחזקות וחזרה בתשובה - כיום היא מתפללת מידי יום, שומרת שבת וכשרות ומגדירה את עצמה כדתייה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר