סוף עצוב

הנעדר בבולען בבריכה אותר ללא רוח חיים

הנעדר באירוע הבולען בבריכה בתוך בית פרטי ביישוב כרמי יוסף, נמצא לבסוף ללא רוח חיים. גבר נוסף נפצע באורח קל בלבד באירוע החריג בו נשאבו כל מי הבריכה לבולען (בארץ)

(צילום: דוברות כב"ה)

הנעדר באירוע הבולען בבריכה בתוך בית פרטי ביישוב כרמי יוסף, נמצא לבסוף ללא רוח חיים לאחר שבתחילה לא היה ידוע מה עלה בגורלו.

כזכור, מוקדם יותר היום (חמישי) נפער בולען גדול בתוך הבריכה. על פי הדיווח מצוותי ההצלה, בבריכה שהו שני אנשים בזמן אירוע שהתקיים במקום - אחד מתוך השניים הצליח לחלץ את עצמו ואילו השני נשאב אל הבולען.

מאיר זנדר חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בזירה מורכבת. לדברי המתרחצים תוך כדי שהותם בבריכה נפער בולען בבריכה ובעקבות כך גבר כבן 30 נלכד בהריסות. כוחות כיבוי פעלו לחילוץ גופתו ולמרבה הצער נקבע מותו בתום פעולות החילוץ".

ממד"א נמסר כי "סמוך לשעה 14:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על בור שנפער בקרקעית בריכה פרטית בחצר בית בשפלה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר בן 34 שחולץ במצב קל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. במקום נערכות סריקות לאיתור נעדר."

מדוברות כב"ה מרכז נמסר כי "היום בשעות הצהריים התקבלה הודעה במשלט מחוז מרכז על בולען שנפער בבריכה במהלך מסיבת בריכה, כתוצאה מכך 2 לכודים במקום, צוותי כיבוי וחילוץ של תחנת איילון הוזנקו למקום.

מפקד המשמרת שמגיע ראשון מזהה בולען במרכז הבריכה כאשר לכוד אחד הצליח לצאת בכוחות עצמו ואילו הלכוד השני מוגדר נעדר, מיד מוזנקים למקום בנוסף למשטרה ולמד"א יחידות יל"מ ,להבה, יחצ"א של פיקוד העורף ויחידת הכלבנים.

אופי החילוץ מסובך עקב אופי הקרקע, מנהרות תת קרקעיות שמסתעפות מתחת לאיזור וסכנת קריסה משנית בגלל שהקרקע רכה.

היחידות עבדו בשת"פ מלא ליצירת מגע עם הלכוד כאשר נעזרו בציוד ובמכשור מתקדם לאיתור לכודים. לאחר פעולות דיפון של המנהרה הוחדרו הלוחמים בסיוע כלבים של יחידת הכלבנים לתוך המנהרה כאשר לכל אורך המנהרה מבוצע ניהול סיכונים לשמירה על המחלצים באיזור הרגיש עד אשר מאותר הנעדר. בפעולות חילוץ מורכבות הצליחו לבסוף להוציא את הלכוד מתוך המנהרה לצערנו ללא רוח חיים. הודעה הועברה למשפחה".

במשטרה אומרים כי המשטרה,כב״א ופקע״ר איתרו בתום סריקות מבצעיות את הנעדר, תושב תל אביב כבן 30 למרבה הצער ללא רוח חיים.

מאחר וטרם נמסרה הודעה מרה לכל בני משפחתו, הרי שבשלב זה שמו אינו ניתן לפרסום. בעלי הנכס בו אירע האסון עוכבו לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר