"מבצע המאחזים"

גנץ תקף את אישי הציבור שתמכו במאחזים

שר הביטחון בני גנץ התייחס ל"מבצע המאחזים" שנכשל היום לאחר שהמתיישבים פונו מהמאחזים שנבנו ואמר: "צר לי מאוד שנבחרי ציבור תמכו ועודדו את הפרת החוק" (חדשות בארץ)

תפילת שחרית בגופנה הבוקר (צילום: דוברות בנימין)

שר הביטחון בני גנץ, התייחס ל"מבצע המאחזים" שהסתיים היום (חמישי), במהלכו סוכלו ניסיונות להקמת מאחזים לא חוקיים ברחבי יהודה ושומרון, ותקף את נבחרי הציבור שתמכו במהלך.

גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו, "לצד המחוייבות שלנו למלחמה בטרור, לביטחון המתיישבים ולשמירה על ההתיישבות החוקית - לא נאפשר פגיעה בשלטון החוק. צר לי מאוד שהיו נבחרי ציבור שבחרו לתמוך ואף לעודד הפרת חוק - זה דבר חמור מאוד שראוי לגינוי". בדבריו אלו רמז גנץ לתמיכתה של איילת שקד במהלך.

בציוץ נוסף הוא הוסיף כי "מערכת הביטחון תמשיך לפעול בצורה ממלכתית ולשמור על החוק והסדר באיזור יהודה ושומרון, ויש לה גיבוי מלא לכך".

כזכור, במפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון מנסים להתיישב על קרקעות נוספות ביו"ש, במאחזים בלתי חוקיים. מבצע רחב כזה הוכרז לאתמול, וכמה מאות צעירים ומספר משפחות הגיעו לשני מוקדים סמוך לקרית ארבע, חרף הודעות צה"ל והמשטרה על כך שהכניסה אל השטח - אסורה.

עם רדת הלילה (בין רביעי לחמישי), סביב חצות, כוחות משטרה ומשמר הגבול הגיעו לאזור כדי למנוע מהצעירים והמשפחות להשתקע במקום, והחלו לפנות. בחלק מן המקומות התנהל מאבק בין הצדדים, ובאחד המקומות, סמוך לפדואל, שני נערים, בן 18 ובן 19, נפצעו מאלימות השוטרים. ע"פ מארגני ניסיון ההתיישבות, לאחד נשברה הלסת ולשני נגרמה חבלה בראשו מקת רובה של אחד השוטרים, ושניהם פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר