"רגע קשה"

החברה שהפכה את נפתלי בנט למיליונר התמוטטה

חברת ההייטק 'סולוטו' שנמכרה ב-130 מיליון דולר שהגיעו לכיסם של ראש הממשלה לשעבר בנט ושותפיו - קרסה, ו-120 עובדי החברה בישראל התבשרו כי יפוטרו מתפקידם (כלכלה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בנט (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

העסק לשעבר של נפתלי בנט קורס: בצל המשבר הכלכלי מכה את המשק ובצל המשבר הכלכלי ממנו סובל שוק ההייטק העולמי, חברת 'סולטו' שהוקדמה בין היתר על ידי ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט - קרסה.

החברה, שנקנתה בכ-130 מיליון דולרים מהבעלים הקודמים - נפתלי בנט ושותפיו, הפכה לחברת בת של חברת 'אושריון' שהחליטה לפרק את החברה שכיום בבעלותה כחלק מהליך התייעלות וצמצום כח האדם בחברה.

סגן נשיא החברה, ג'ון לאונרד, הסביר כי המהלך התקבל לאחר מחשבה והיא אינה קלה עבור ההנהלה: "ההחלטה לסגור את המשרדים בתל אביב ולהיפרד מהצוות שתרם רבות להצלחה ארוכת השנים של החברה שלנו אינה קלה."

"הצוות בסולוטו היה חלק חשוב בצמיחה שלנו ובהצלחה שלנו מאז נרכשה החברה ב-2013" הוסיף ואמר סגן נשיא חברת 'אושריון'.

מנכ"לית חברת 'סולטו' המתפרקת מסרה: "בצער רב נאלצנו היום לבשר לכל אנשי הצוות העובדים עמנו בסולוטו על החלטתה של אשוריון לסגור את מרכז הפיתוח הישראלי.

"עבורי באופן אישי מדובר ברגע קשה במיוחד. אנו מחויבים לעשות את כל המאמצים על מנת לתמוך ולסייע לכל אחד ואחת למצוא מקום עבודה מעולה שייהנה מהיכולות והכישורים שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר