'המבדיל' | צפו

איש התקשורת הוותיק מספר על המסע שלו

איש התקשורת הוותיק והמוכר, שימי סגל, מספר על המסע שלו בין עולמות התקשורת לבין עולם החסידות, והוא מספר על השליחות שלו בתוך עולם העיתונות • ריאיון מרתק (המבדיל)

שימי סגל עם זלמן שטוב (צילום: דודי פלוג • מפיק: איציק אוחנה)

השבוע מתארח בתכנית המבדיל אצל האמן זלמן שטוב, איש התקשורת הוותיק, שימי סגל, שמספר על המסע שלו בתוך עולם התקשורת וכמובן על הרקע החב"די השורשי, דרך השליחות באלסקה הרחוקה.

במסגרת עבודתו התקשורתית כיהן שימי סגל כעורך ראשי של אתרי חב"ד, וכן כעורך בעיתון 'המבשר', סגן עורך ראשי ברשת 'קו עיתונות' ומגיש התוכנית 'מגזין שישי' ברדיו 'קול חי'. במקביל, ניהל בישראל את משרדי הקרן הפילנתרופית של לב לבייב - 'אור אבנר', היה חבר פורום הצעירים של הנשיא לשעבר שמעון פרס ושימש כמנהל המגזר הדתי והחרדי בחברת 'אלדן'.

כיום הוא דובר ארגון 'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, ובמקביל מגיש את התוכנית' סגל על הגל' ברדיו 'קול פליי', לצד ניהול עסק פרטי לייעוץ תקשורת ואסטרטגיה ניהולית ושיווקית.

בתכנית האירוח "המבדיל" מתארחים מידי שבוע, יוצרים, אמנים, אנשי תרבות ודמויות שונות מרחבי העולם, שידברו על נקודות אור שונות שפגשו במהלך חייהם. את התכנית מגיש האמן והיוצר זלמן שטוב, בהקדמה של הבדלה בסגנון קרליבך, וברעיון קצר מתוך הפרשה.

שבוע טוב וקיץ בריא!

צפו בריאיון המרתק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר