מוציא ספר חדש

קושנר: "חליתי בסרטן; ולא גיליתי לטראמפ"

בזמן טיסה במטוס הנשיאותי, נודע לחתנו והיועץ הקרוב של נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, כי הוא חולה בסרטן, קושנר ניסה להסתיר זאת מטראמפ, אך הוא גילה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
קושנר ורעייתו (צילום: שאטרסטוק)

מי שחתום על הסכמי אברהם ועוד, הוא חתנו היהודי של נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ - ג'ארד קושנר, שעל פי הפרסום ב'ניו-יורק טיימס', הוא חלה בסרטן, בזמן כהונתו כיועץ.

קושנר, עומד להוציא ספר על זמן שהייתו בבית הלבן לצד חמיו, שם הספר הוא - "Breaking History: A White House Memoir", והוא עומד להתפרסם בעוד כחודש, ב'ניו-יורק טיימס', הביאו ציטטות מעניינות מהספר.

על פי הפרסום, קושנר חלה בסרטן לפני שלוש שנים, מי שהודיע לו על כך היה רופא הבית הלבן, שהתקשר אליו בעת שהיה על המטוס הנשיאותי בדרכו לטקסס, הרופא הבהיר לו, כי הוא חייב לעשות ניתוח להסרת הגידול בבלוטת התריס באופן מיידי.

לאחר ימים ספורים קושנר נותח, וחלק ניכר מהגידול שהיה לו הוסר והוא הצליח לחזור לשגרה מלאה, תוך שהוא מסתיר את מחלתו בפני כל אנשי הבית הלבן - כולל חמיו שלא רצה לספר לו על מחלתו.

קושנר מספר בספר, כי למרות שלא חשף בפני את מחלתו הוא ידע על כך, וכשקושנר שאלו איך הוא יודע, ענה טראמפ: "אני נשיא המעצמה הגדולה, אני יודע הכל, זה בסדר שאתה רוצה לשמור את זה בסוד - גם אני אוהב לשמור בסוד כאלו דברים. אתה תהיה בסדר גמור, בכל מה שקשור לענייני העבודה השוטפים שלך אנחנו כבר נדאג למה שצריך", כך אמר טראמפ לחתנו שציטט זאת בספר החדש שהוא עתיד להוציא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר