בנט, לפיד ושקד

ח"כ ניר אורבך: הרגע שהחלטתי להפיל את הממשלה

ההחלטה להצטרף לממשלה; ההבנה ש'הניסוי נכשל'; השיחות הטעונות עם נפתלי בנט; ההחלטה לפרוש; הביקורת שספג ועתידה של שקד• ח"כ ניר אורבך בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אלעד זהבי)

ח"כ ניר אורבך (ימינה) היה הגורם שהפיל בפועל את הממשלה, כפי שהעיד רה"מ לשעבר נפתלי בנט שלאחר השיחה עם אורבך הבין שהסיפור נגמר. בריאיון באולפן 'כיכר השבת', חוזר אורבך לרגעים שהחליט להצטרף לממשלה, הקשיים בדרך, ההפגנות, ההחלטה לפרוש והשיחות הטעונות עם בנט. צפו בריאיון המלא

באשר לעתידה של השר איילת שקד אמר אורבך: "אני חושב ש'ימינה' בהנהגת איילת שקד נמצאת כרגע בפרשת דרכים. אפשרות אחת שהיא חושבת ללכת ל'ימין הרך' ו'ימין ממלכתי', לדבר על ממשלת אחדות שאנחנו יכולים לדעת מה תהיה סופה - אני חושב שזאת דרך שמובילה להתרסקות פוליטית. אם היא תקבל את ההחלטה לכיוון הזה - זאת התרסקות פוליטית".

ח"כ ניר אורבך בריאיון לישי כהן

"אני חושב שהיא צריכה ללכת לכיוון נוסף", הוסיף אורבך: "גם הוא לא עם סיכויים גבוהים אבל הוא קיים - יש היום ציבור גדול בציונות הדתית שמרגיש שאין לו בית פוליטי, לכאן 'ימינה' בהנהגת שקד צריכה להיכנס עם הרכב מאוד ידוע של רשימה המתאימה לציבור הזה, נכנסים חזרה לימין מלא מלא, כמובן בראשות נתניהו.

"באותו רגע היא צריכה שהיא עוזבת את הממשלה. זה לא יכול להמשיך שמצד אחד הולכים לגוש הימין ומצד שני יושבים בממשלה עם המרכז שמאל".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר