עולה להתקפה | צפו

מירי רגב בראיון: מאפיה ברשות החוק תפרה תיקים לנתניהו

הפריימריז בליכוד; הזעם על שיחות גפני ויאיר לפיד; הסיכוי של גנץ; שיריון סילמן; המפלגה של שקד; משפט נתניהו; החשש שהימין לא ישיג 61 והמשבר הכלכלי • ח"כ מירי רגב בריאיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי )

שרת התחבורה לשעבר, ח"כ מירי רגב, התארחה לריאיון מיוחד בואלפן הבחירות של 'כיכר השבת' והתייחסה לפריימריז בליכוד, לשיחות גפני-לפיד, הסיכוי של הימין להשיג רוב של 61, משפט נתניהו והגזירות הכלכליות של ממשלת בנט-לפיד. צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

הפריימריז: "אין ספק, הכנסים צפופים. בליכוד אתה רואה את החגיגה הדמוקרטית. המפלגה חיה ושמחה. נפגשים באירועים, עכשיו אין אירועים בגלל תשעת הימים. טוב שדחו את הפריימריז לאחרי תשעה באב. כך גם נוכל לעבוד בשמחה. אנחנו לא מפלגה של עריצים כמו יאיר לפיד, אצלינו זאת מפלגה עממית פתוחה".

המועמדים: "יש לנו מועמדים מצויינים. מוסיפים הרבה טוב לרשימת הליכוד. מפלגת האולפנים כל מה שהם עושים זאת תעמולה, כל מה שהם מתעסקים זאת רשימת הליכוד, תתעסקו ביוקר המחיה. יש 120 אלפי חברי ליכוד, הם יבחרו את הרשימה, מי שהחוק מתיר לו שיתמודד".

הסיכוי ל 61: "אני מאמינה שיהיו לנו יותר מ 61, אני מסתובבת בשטח ורואה את ההרצון בציבור להחליף את הממשלה האכזרית הזאת. ".

הזעם על שיחות גפני-לפיד: "אני מאמינה שאם נעבוד נכון ואם גפני ידבר פחות ויקשקש את עצמו לדעת פחות, ויבין בסופו של יום שאנחנו כולם צריכים להתכנס לממשלה לאומית בראשותו של נתניהו כי אין לחרדי פרטנר טוב יותר מהמחנה הלאומי ומהליכוד, הם יודעים את זה.

"הפעם יהיו 61 כי הייתה שנה גרועה מאוד לאזרחי מדינת ישראל. מרעיבים את הילדים של כולם, זאת ממשלה מנותקת, זאת ממשלה שלעולם לא תקח לצידה את החרדים, לא את ליברמן ולא לפיד, הוא התגאה בזה שכל ממשלות לפיד לא היו בהן חרדים. ראש ממשלה שלא מגיע לכותל כי הסיפור היהודי לא מעניין אותו, איתו אתם תלכו לשבת? אתם לא תשבו איתם כי כך גדולי התורה יפסקו.

ח"כ מירי רגב בריאיון לישי כהן

"האמירות של גפני פוגעות במחנה, האמירות האלו מבריחות לו אנשים לבן גביר. הן מבריחות אנשים מהמפלגה שלו לבן גביר כי לא אוהבים את מה שהוא אומר, לא אוהבים את זה שהוא מזגזג עם המועמד הטוב ביותר למחנה הלאומי. אם הוא יפסיק לדבר את דיבורי הסרק האלה ויתעסק רק בדבר אחד להביא אנשים להצביע - אנחנו נביא יותר מ-61. גפני צריך להיות חלק מהמחנה הלאומי. האמירות האלו לא מסייעות לו".

איילת שקד: "כל מי שהוא אומר שהוא חלק מהגוש הזה והוא ימין - הוא לא ימין. כל קול שהולך לאיילת שקד הולך לשמאל, עובדה שהיא עדיין בממשלה ישרלאית פלסטינאית, היא הייתה חלק מהממשלה הזאת, היא בנט החדש מבחינתי, היא לא עשתה שום דבר לפרק את הממשלה הזאת, אני לא סומכת על מילה שלה.

"כמה פעמים אפשר לשקר את הציבור, כמה פעמים אפשר לירוק על הפרצוף של הציבור ולהגיד יורד גשם. היא תקעה את הבית היהודי, ואחר כך את ימינה ואז את הימין החדש. היא גרמה לפרישתו של שיקלי, אני לא סופתר את שקד והנדל בתוך ה-61. לדעתי היא לא עוברת אחוז החסימה, במקרה הרע היא מבזבזת קולות, במקרה הרע מאוד היא מעבירה קולות מהימין לשמאל".

משפט נתניהו: "יש כאן מאפיה ברשות החוק, יש כאן תפירת תיקים לביבי נתניהו, עד המדינה הפכו לעדי הגנה, רואים את מה שאומר משה סעדה על החיבור בין אלשיך, מנדלבליט ושי ניצן. אם זה מה שקורה במשפט נתניהו, מה קורה עם האזרח הפשוט? אני מקווה שיהיה משפט אמת".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר