התיעוד הקשה מהרצליה

מנהל החניון שהוכה קשות; "משותק מהצוואר ומטה"

מנהל חניון בהרצליה "העז" להעיר לשניים על החנייה, ובתגובה הם פוצצו אותו במכות, בבית החולים חוששים שהוא יישאר מושתק • המאבטח שהיה עד לתקיפה - מספר מה ראה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
התקיפה בחניון (צילום: מצלמות אבטחה)

מנהל חניון לב העיר בהרצליה, יגאל חיון בן ה-58, הוכה באופן קשה, על ידי שני אנשים שעל פי החשד, זעמו על כך שהוא העיר להם כי הם חנו במקום אסור.

בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום, נראים שני החשודים שנעצרו מאוחר יותר, כשהם מכים את חיון, עד שהוא נופל על הרצפה ומאבד הכרה.

מי שהיה עד ראייה לאירוע, הוא מאבטח החניון, אלכסיי דווידסון, שסיפר בריאיון ל'כאן': "כואב לי הלב. אולי אני לא עשיתי עד הסוף מה שאני יכול לעשות. יגאל צעק למה אתה שם את הרכב פה, אל תחנה פה. הנהג יוצא, ופתאום בצד השני יוצא עוד בנאדם. השני מתחיל מכות, יגאל מקבל מכה ונפל בדיוק באותו זמן בפרצוף".

ד"ר גבריאל גוטמן מהמרכז הרפואי איכילוב, לשם פונה חיון, מנהל החניון, "הגיע לבית החולים עם פגיעה צווארית קשה, משותק מהצוואר מטה. נאלצנו להיכנס לניתוח מורכב צווארי בשעות הלילה המאוחרות, מצבו קשה אך יציב וממשיכים להיאבק על חייו".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שעות לאחר המקרה, המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות בתקיפה. עורך דינו של אחד החשודים טען, כי התקיפה התרחשה לאחר שהמנהל איים בסכין על החשוד והוא סך הכל הגן על עצמו, אחד החשודים, השתתף לפני מספר שנים בתוכנית ריאלטי ידועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר