נמשה מהמים

קשיש בן 95 טבע בבריכת שחייה ומותו נקבע

חובשים ופרמדיקים משו מהמים גבר קשיש בן 95 שאיבד את הכרתו וטבע בבריכת שחייה בקיבוץ. בתום פעולות החייאה קצרות נקבע מותו. החובש תיאר: "ראינו אותו שוכב מחוסר הכרה" (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בריכה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

גבר כבן 95 הלך היום (שלישי) לעולמו, בעת ששהה בבריכת שחייה, בקיבוץ רוחמה בנגב הצפוני. לפי דיווחי מוקדי ההצלה הוא איבד את הכרתו ונמשה מן המים. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה ניסו לבצע בו החייאה. כעבור זמן קצר קבעו את מותו.

"הובילו אותנו אל שטח הבריכה וראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ומבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות", תיאר חובש רפואת חירום במד"א גל צלח. "המשכנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שכללו עיסויים והנשמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 15:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שנמשה מהמים לאחר שאיבד את הכרתו, ככל הנראה על רקע רפואי בבריכה בקיבוץ במועצה אזורית שער הנגב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר בן 95. לאחר ביצוע פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז דרום נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה בהחייאה כעת על גבר (כבן 90) שנמשה מבריכה בקיבוץ רוחמה כשהוא ללא הכרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר