ממלא מקום אביו

7 שנים לאחר פטירת המוהרא"ש מיבניאל, בנו ממשיך דרכו שב ממונסי ליבניאל

התרגשות רבה בקרב חסידי ואוהדי הצדיק המוהרא"ש מיבניאל: שבע שנים לאחר פטירתו של הצדיק מיבניאל, בנו ממשיך דרכו הגאון החסיד רבי משה שיק, שיועד בצוואת אביו לעמוד בראש המוסדות, שב לארץ ישראל וינהיג את הקהילה ואת המוסדות מיבניאל (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המוהרא"ש מיבניאל ובנו ממשיך דרכו, החסיד רבי משה שיק (צילום: באדיבות המצלם)

לקראת שובו לישראל, צפוי בקרוב להיחנך בית מדרש גדול ביבניאל, שבו יתפללו וילמדו, ממשיכי מורשתו של מוהרא"ש זצ"ל. בעצה אחת עם גדולי התורה והחסידות, נוסדה בימים האחרונים עמותה חדשה 'היכל הקודש-הרב שיק'. העמותה נרשמה כחוק בניהול משרד עו״ד נבו קידר בלום.

מטרת העמותה להמשיך את מורשת הפצת הספרים החוברות, הצדקה והחסד והפעילות למען הנוער של הצדיק. בראש העמותה יעמוד בנו ממשיך דרכו הרב ר' משה, שעל פי צוואת אביו הצדיק, הוא המיועד לעמוד בראש המוסדות. על פי הוראת הרבנים, כל ענייני העמותה יתנהלו בפיקוח הדוק של רבנים ומורי הוראה מובהקים שינחו את פעילות העמותה בכל צעד ושעל.

המוהרא"ש מיבניאל ובנו ממשיך דרכו, החסיד רבי משה שיק (באדיבות המצלם)

הצדיק מיבניאל, התפרסם בחיי חיותו, כמפיץ הגדול של תורתו של רבי נחמן מברסלב. לאחר פטירתו הפך הציון הקדוש של הצדיק ביבניאל, למקום תפילה המסוגל לישועה גדולה ולניסים גלויים. בשנים האחרונות מאז פטירתו, נעשו מאמצים כבירים להמשיך את המורשת המפוארת של הצדיק, שכללה שיעורי תורה, הפצת החוברות בכל רחבי הארץ והעולם ודאגה למשפחות נזקקות ולנוער מתמודד.

מוסדות ברסלב-יבניאל מקבלים את פניו (באדיבות המצלם)

לאחר שנועצו בגדולי רבני ברסלב, הוחלט על הקמת העמותה החדשה אשר תפעל לפתיחת שיעורי תורה בכל אתר ואתר, ללמוד את תורת הצדיק ולהפיץ אותה לכמה שיותר יהודים בכל רחבי העולם. במסגרת פעילות החסד של העמותה, יושקעו משאבים רבים בעזרה וסיוע למשפחות רבות ונזקקות ללא אפליה חלילה. יינתן דגש מיוחד במסגרת פעילות העמותה, לעזרה והתמודדות עם הנוער המתמודד. בד בבד, העמותה תפעל לגיוס כספים מנדיבי עם וממוקירי זכרו של הצדיק, לשפץ ולרומם את היכל בית השם, בית המדרש ובתי הכנסת של הצדיק בעיר יבניאל.

מוסדות ברסלב-יבניאל מקבלים את פניו (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר