חאלד מנוסר

הג'יהאד האיסלאמי: מפקד בכיר נוסף - חוסל

ארגון הטרור, הג'יהאד האיסלאמי, הודיע לפנות בוקר כי מפקד החטיבה הדרומית שלו, חאלד מנוסר, חוסל אמש בתקיפת צה"ל • שבעה מחבלים נוספים חוסלו באותה תקיפה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חאלד מנסור עם תייסיר ג'עברי (צילום: לפי סעיף 27א)

ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי איבד ב-36 שעות האחרונות שניים מבכירי מפקדיו ברצועת עזה. הלילה (ראשון) אישר הארגון כי צה"ל חיסל את מפקד החטיבה הדרומית שלו, חאלד מנוסר יחד עם שבעה מחבלים נוספים.

כזכור, את מבצע 'עלות השחר', פתח צה"ל בחיסולו של תייסיר אל ג'עברי, מפקד החטיבה הצפונית של הג'יהאד האיסלאמי שהחליף את בהא אבו אל-עטה, שגם הוא חוסל בשנת 2019.

בתוך כך, במהלך הלילה נשמעו מספר אזעקות בעוטף עזה, אך בשעות האחרונות נרשם שקט מתוח.

הפרשן לענייני ערבים אבי יששכרוף, הסביר את משמעות חיסול שני הבכירים: "שני אישים בג’יהאד האסלאמי בעזה היו הדוחפים הגדולים להסלמה, תייסיר אל ג׳עברי מפקד גזרת הצפון בזרוע הצבאית ובכיר אחר ברצועה. המעצר של בסאם א סעדי בג׳נין היה תירוץ בלבד או הזדמנות מבחינתם למתג את ג’יהאד כארגון התנגדות שמגיב על אירוע בגדה. הקו שלהם זכה לגיבוי של בכירים בג’יהאד בחו"ל.

"הלילה חוסל ברפיח הבכיר השני, חאלד מנסור, מפקד גזרת דרום בג’יהאד האסלאמי. הארגון איבד בעצם את שני המפקדים הכי בכירים שלו שעמדו מאחורי הניסיון של הגיהאד לגרור להסלמה רבתי. נזכיר בתחילת המבצע חוסל תייסיר אלג׳עברי, מפקד הגזרה הצפונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר