הותר לפרסום

זה שם הטייס שנהרג בהתרסקות מטוס קל

אסא פיין, תושב שכניה שבגליל המערבי ומדריך בבית הספר לטיסה בשדה מגידו, הוא הגבר שנהרג הבוקר בהתרסקות מטוס קל במטע זיתים סמוך לכביש 70, החניך נפצע (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זירת ההתרסקות (צילום: דוברות המשטרה)

אסא פיין, תושב שכניה שבגליל המערבי ומדריך בבית הספר לטיסה בשדה מגידו, הוא הטייס שנהרג הבוקר (ראשון) בהתרסקות מטוס קל במטע זיתים סמוך לכביש 70 בין כפר יאסיף לג'דיידה מכר. פיין, טייס מסוקים לשעבר בחיל האוויר, הותיר אחריו אישה ושלוש בנות.

החניך שהיה עמו בטיסה, בן 74 מכרמיאל, נפצע באורח קל עד בינוני ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

ממד"א נמסר הבוקר על "מטוס קל עם טייס ונוסע שהתרסק במטע זיתים בין כבר יאסיף לכפר מכר. חובשים ופרמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר ומעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה גבר במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם חבלות".

המשטרה מסרה, כי חוקר תאונות אוויריות זומן למקום. גם החוקר הראשי במשרד התחבורה הגיע לזירה.

חובש מד"א דור וקנין ופרמדיק מד"א פיראס רייס סיפרו, כי "כשהגענו למקום ראינו את המטוס הקל שהתרסק. בתוך המטוס נלכד גבר בן 65, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך למטוס ראינו גבר בהכרה מלאה לאחר שחילץ את עצמו. הענקנו לו טיפול רפואי, הוא סבל מחבלות בגופו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר, כי "למרכז הובא אדם שנפגע בהתרסקות מטוס בסמוך לג'דיידה מכר. הפצוע הוכנס לקבלת טיפול בחדר ההלם. מצבו מוגדר קל עד בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר