מחדל אבטחה

אלמונים הצליחו לעבור את הגדר בנתב"ג ולגנוב אמצעי לחימה

אלמונים הצליחו לחדור את גדר האבטחה בנתב"ג ולהיכנס לשטח הנמל ולגנוב קליעים ממכולה של רשות שדות התעופה. לא ברור מה עוד נגנב מהמכולה והנושא כעת בחקירה (בארץ)

(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

מחדל אבטחה חמור באחד המקומות המאובטחים ביותר במדינה: על פי הדיווח ב'ישראל היום', הצליחו אלמונים לעבור את הגדר הראשונה מתוך שתיים במעגל האבטחה של השטח האווירי בנמל התעופה ע"ש דוד בן־גוריון (נתב"ג).

ההערכה היא כי הפורצים ניסו לגנוב אמצעי לחימה. הגדר נוטרלה קודם לפריצה. נבדקת האפשרות שהפורצים נהנו משיתוף פעולה פנימי של מי מאנשי השדה.

בניגוד להודעת רש"ת ביום שישי האחרון, לפיה "מכולה השייכת לחטיבת הביטחון עם ציוד עזר המשמש לתרגול נתגלתה פתוחה הבוקר בשטח בית הספר לאימון. במכולות לא אוכסנו אמצעי לחימה או חומרי נפץ". בישראל היום טוענים כי בפריצה דווקא כן נלקחו קליעים ששייכים לרשות שדות התעופה.

ברש"ת מסרו כי המכולה אוכסנה בשטח באזור החלק המזרחי של נמל התעופה בן גוריון (המובלעת שהייתה בעבר חלק מבסיס חיל האוויר).

על פי הדיווח, הפורצים ניסו להעביר את הקליעים בתוך תיקים אל עבר הצד השני של הגדר, אך ללא הצלחה. הקליעים נמצאו, ולא ברור כרגע מה עצר את הפורצים מלהמשיך בתהליך גניבת הציוד.

במכולה היה ציוד נוסף ששייך לרשות שדות התעופה, אולם לא ידוע איזה ציוד ומהן הכמויות. החקירה נמצאת בעיצומה וייתכן שהיה שם ציוד משמעותי, אך כרגע הגורמים האמונים על המכולה לא יודעים להגיד בוודאות מה היה בה. נבדקת האפשרות שהפורצים הצליחו להעביר ולגנוב חלק מהציוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר