"אפס הדבקה" בסין

בשל הדבקה בעיר הנופש; אלפי תיירים בסגר

המדיניות הקשוחה של הרשויות בסין לגבי הדבקה בקורונה, גרמה ל-80 אלף תיירים להיתקע ב"הוואי של סין" • התיירים יוכלו להשתחרר מהסגר רק לאחר שימלאו את הבקשה הדרקונית (בעולם)

איציק אברהם | כיכר השבת |
התיירים הזועמים בעיר הנופש הסינית (צילום: מהטוויטר)

בסין לא לוקחים שום סיכון: המדינה שמשם התפרצה הקורונה בכל רחבי העולם, נוקטת בשיטה מחמירה כלפי מקומות שזוהו בהם התפרצות של הנגיף.

בשל התפרצות הנגיף בעיר הנופש הסינית סניה - שמוכנה "הוואי של סין", ונמצאת בדרום המדינה, החליטה הממשלה להטיל סגר כבד על המקום וזאת בשל 229 בני אדם שנדבקו בקורונה.

בעקבות הסגר הנוקשה, נתקעו במקום כ-80,000 בני אדם שהגיעו לטייל בעיר וכעת המדינה לא מרשה להם לרכוש כרטיסים לנוע בתחבורה - כולל רכבות, אוטובוסים וטיסות.

תיירים שהגיעו לשם מכל רחבי העולם (עד עתה ידוע על לפחות חמישים אחוזים מהנופשים הם סינים) וירצו לצאת, ייאלצו לעבור חמש (!!) בדיקות קורונה PCR, במשך שבוע ולצאת שליליים.

בתי המלון והאירוח במקום, שסובלים מירידה ניכרת בהכנות - מכיוון שכעת זו שיא עונת התיירות בסין, עדיין הציעו הנחות מפליגות למי שנשאר בעיר. רוב המלונות הציעו הנחה של כחמישים אחוזים על מחיר החדר לנופש.

התיירים הרבים שנמצאים באזור מנסים להפעיל לחץ בינלאומי על סין - במטרה שישחררו אותם מ"בית הכלא" בו הם נמצאים, אך את ראשי המדינה בסין, זה לא מעניין, מכיוון שהם נוקטים בשיטה המחמירה של אפס הדבקה בכל מחיר, ולכן, בכל מקום שמתחילה התפרצות, מוטל סגר באופן מיידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר