תאונה קשה

נהגי אוטובוסים חצו כדי לסייע לפצוע ונהרגו

תאונה קשה במיוחד הלילה בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי לאחר ששני נהגי אוטובוס חצו את הכביש כדי לסייע לנפגעים בתאונת דרכים אחרת ונפגעו מרכבים עוברים (חדשות בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו באב תשפ"ב | 12.08.22
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

סמוך לשעה 04:30 לפנות בוקר, שני הולכי רגל נפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע לנפגעי תאונת דרכים בין 2 כלי רכב, בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי לכיוון אשקלון. מאוחר יותר הותר לפרסום, כי מדובר ביואב חדרי וחנוך טלקר מאופקים, שניהם נהגי אוטובוס.

"חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הולכי הרגל, גברים כבני 50 ו- 40 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי, 2 פצועים בינוני, נהגי הרכבים מהתאונה בין 2 כלי הרכב, בהם: גבר כבן 28 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ובצוואר, וגבר כבן 67 במצב קל", נמסר בדיווח הראשוני.

חובש מד"א אליהו שוקרון ופאראמדיקית מד"א, אליסה קראנט, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד ומורכבת, המקום היה חשוך מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים שבכל אחד מהם היה נהג, הם היו בהכרה מלאה והתהלכו במקום, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשהם סובלים מחבלות ומצבם מוגדר בינוני. על הכביש בשני הנתיבים (אחד בנתיב לדרום ואחד לצפון) במרחק מהרכבים שכבו שני גברים אחד כבן 40 והשני כבן 50 שככה"נ נפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע בתאונה בין 2 כלי הרכב, הם היו מחוסרי הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית, בוחני תאונות הדרכים של המשטרה נמצאים בזירת התאונה המורכבת, וחוקרים כאמור את נסיבותיה.

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו מסר: אופקים כואבת ואבלה את מותם הטראגי של חמישה מתושבי העיר ביממה האחרונה בתאונות דרכים מחרידות.

התחושה בעיר היא של אבל כבד. בלתי נתפס שבתוך יממה אנו מאבדים חמישה מתושבי העיר בתאונות מחרידות.

שושנה גלושטיין, שנהרגה עם בנותיה חיה שרה וחנה, בתאונה בירושלים, הייתה מורה אהובה ויקרה.

יואב חדרי וחנוך טלקר היו דמויות אהובות בעיר, והסיוע לזולת היה חלק בלתי נפרד מהם. לצערי בנסיבות אלו קיפחו את חייהם, כשביקשו להגיש עזרה לנפגעי תאונה אחרת.

צוותים מטעם האגף לשירותים חברתיים בעירייה עומדים לרשות המשפחות, ומציעים כל סיוע אפשרי כדי להתמודד עם האסון הנושא שפקד אותן ואת העיר כולה.

ליבנו עם המשפחות היקרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר