"הפחית את המתקפה"

האוליגרך היהודי-אוקראיני ביצע 'פולסא דנורא' בפוטין

גנאדי קורבן, אוליגרך יהודי-אוקראיני שהורחק על ידי זלנסקי משטח המדינה, ביצע פולסא דנורא בנשיא רוסיה פוטין בשל פלישתו לאוקראינה: "בשל זה העיר דיינפרו לא נפגעה" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

האוליגרך האוקראיני-יהודי גנאדי קורבן שהורחק לאחרונה על ידי נשיא אוקראינה וולודמיר זלנסקי משטח המדינה האוקראינית החליט לבצע את טקס 'פולסא דנורא' נגד נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, זאת בשל המתקפה של נשיא רוסיה על אוקראינה.

לטענת האוליגרך, בזכות ה'פולסא דנורא', פוטין עד כה לא תקף את העיר דיינפרו באוקראינה. "הפולסא דנורא הוא תהליך ארוך וקשה" אמר האוליגרך האוקראיני.

עוד אמר כי "אני חושב שבזכות הפעולה הזו השפיעה על העובדה שדיינפו עד כה לא נפגעה". עוד אמר: "אחרי ההתקפה על יוז'מאש, רוסיה לא פגעה בדנייפר."

בהמשך טען: "אולי זה היגיון לא רציונלי, אבל לעתים קרובות מאוד דיקטטורים - כמו פוטין, היטלר, סטלין - הם מאוד לא הגיוניים בהקשר הזה ומאמינים בהרבה דברים קסומים, מיסטיים.

אנחנו יודעים מדברי תולדות שונים שתחת האנשים האלה היו כמה שמאנים, אסטרולוגים, מרפאים לא מסורתיים. לכן, האנשים האלה מאוד נוטים להאמין וחוששים מכמה דברים מיסטיים" הוסיף.

בהמשך טען כי למרות שבדרך כלל התהליך מבוצע רק נגד יהודים, היו מקרים בעבר שעבדו. כך למשל טען כי רב מאיזור דייפרו ביצע טקס דומה נגד סטאלין. "הרב עשה 'קדיש' על סטאלין למרות שהיה בחיים, וכעבור שלושה ימים סטאלין מת משבץ מוחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר