מרגש בכנסת | צפו

"מזמור לתודה"; ח"כ משה ארבל סיפר על הגידול שהוסר

לאחר שהתגלה בגופו גידול בבדיקות שערך כדי לתרום כליה, סיפר ח"כ משה ארבל במליאה את שעבר עליו והודה להשם על הנס הגדול | צפו (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הנס של ח"כ משה ארבל (צילום: ערוץ כנסת)

כחודש וחצי לאחר שהתגלה בגופו גידול, במהלך בדיקות שערך כדי לתרום כליה, עלה היום (שני) ח"כ משה ארבל (ש"ס) לדוכן הנואמים במליאת הכנסת, סיפר את שעבר עליו והודה להשם על הנס הגדול.

"אני מבקש את דמדומי המליאה לנצל כדי לומר תודה לבורא עולם", פתח ח"כ ארבל את דבריו המרגשים, "ולומר בפניכם כאן את מזמור ק' בתהלים: 'מזמור לתודה, הריעו לה' כל הארץ. עבדו את ה' בשמחה, בואו לפניו ברננה. דעו כי ה' הוא אלוקים, הוא עשנו ולו אנחנו, עמו וצאן מרעיתו. בואו שעריו בתודה, חצרותיו בתהילה. הודו לו ברכו שמו. כי טוב ה', לעולם חסדו, ועד דור ודור אמונתו'".

לאחר מכן, סיפר ח"כ ארבל: "לפני כמה חודשים, כחלק מתהליך לתרומת כליה, הלכתי לבדיקות מקדימות. באותן הבדיקות מצאו לי גידול בכליה הימנית. עברתי ניתוח להסרתו, והוא עבר בהצלחה.

"הגילוי המוקדם היה בו כדי להציל חיים ממש. לא זכיתי שהכליה תיתרם, אבל מחשבה טובה הקדוש ברוך הוא מצרפה למעשה. אני מנצל את הבמה החשובה הזאת כדי להודות לבורא עולם ולומר שבסוף, מעשיית חסד אף פעם לא מפסידים. תודה רבה".

היו"ר במליאה, ח"כ איתן גינזבורג, אמר: "אנחנו מודים לך על הדברים, חבר הכנסת ארבל, ומאחלים לך בעיקר בריאות שלמה וטובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר