השגרירים יוחזרו

תם המשבר: ישראל וטורקיה הכריזו על נרמול יחסים

לאחר שיחה שנערכה בין ראש הממשלה יאיר לפיד ונשיא טורקיה ארדואן - יצאה הודעה משותפת על נירמול יחסים מלא, ישראל וטורקיה יחזירו שגרירים וקונסולים כלליים | כל הפרטים (חדשות בעולם)

נשיא טורקיה ארדואן (צילום: שאטרסטוק)

לאחר שיחה שנערכה בין ראש הממשלה יאיר לפיד ונשיא טורקיה ארדואן - יצאה היום (רביעי) הודעה משותפת על נירמול יחסים מלא, ישראל וטורקיה יחזירו שגרירים וקונסולים כלליים.

המשבר הדיפלומטי שהיה לישראל עם טורקיה - תם, כך הודיעו היום בלשכת ראש הממשלה יאיר לפיד וזאת לאור ההתפתחויות החיוביות בשיחות שקיים לפיד עם נשיא טורקיה ושר החוץ הטורקי.

אמש שוחח מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז עם סגן שר החוץ הטורקי סדאת אונאל, והשניים סיכמו את הדברים. על פי הסיכום, הוחלט להעלות מחדש את דרג היחסים בין ישראל וטורקיה לייצוג דיפלומטי מלא ולהשיב את השגרירים והקונסולים הכלליים משתי המדינות.

השבת דרג היחסים הדיפלומטיים מהווה המשך של המגמה החיובית בהתפתחות היחסים בשנה החולפת, מאז ביקור נשיא המדינה יצחק הרצוג באנקרה, והביקורים ההדדיים של שרי החוץ בירושלים ובאנקרה.

"שדרוג היחסים יתרום להעמקת הקשר בין שני העמים, להגברת קשרי הכלכלה, המסחר והתיירות, וכן יתרום לחיזוק היציבות האזורית", נמסר מדוברות ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר