אחרי 'סלפי'

ישראלי טיפס לפסגת הר געש באינדונזיה, נפל למדרון ונהרג

אחרי שהגיע לגובה של יותר מ-3,500 מטר, מעד מטפס הרים ישראלי מהר גש באינדונזיה ונהרג. משרד החוץ עדכן כי נעשים ניסיונות לחלץ אותו • בת זוגו של מדריך הטיולים: ייתכן שעשה סלפי לפני הנפילה (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הר באינדונזיה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

טרגדיה באינדונזיה: רוכב הרים ישראלי, תושב פורטוגל, שטיפס אל פסגת הר הגעש רנג'אני באינדונזיה - מעד ונפל, אחרי שהגיע לגובה של יותר מ-3,500 מטר, ונהרג.

הישראלי נכנס למדינה, שאינה מקיימת יחסים דיפלומטיים עם ישראל, באמצעות הדרכון הפורטוגלי שברשותו. לדברי אשתו של מדריך הטיולים שליווה אותו יתכן שהוא נהרג אחרי שצילם סלפי. כך לפי הדיווח ב-Ynet.

משרד החוץ פרסם הערב (מוצאי שבת), כיממה אחרי האירוע, כי נעשים ניסיונות לחלץ את הגופה, שטרם חולצו. ל'כיכר השבת' נודע כי הרשויות באינדונזיה מערימים קשיים על שיתוף הרשויות הישראליות במידע הקשור לניסיונות החילוץ.

"מטפס הרים ישראלי מצא אתמול את מותו באינדונזיה", נמסר הערב ממשרד החוץ. "בשלב זה עדיין מתבצעות פעולות לחילוץ גופתו של ההרוג מהמקום שבו מצא את מותו. חברת החילוץ מגנוס בסיוע חברות חילוץ מקומיות פועלים לחילוץ גופתו של ההרוג. קונסולית ישראל בסינגפור עוקבת אחר פעולות החילוץ. ההרוג עלה לטיפוס על הר Rinjani בעיר Lombok מעד נפל ונהרג. בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים".

טרגדיה דומה ארעה השבוע, בלילה שבין שני לשלישי. צעיר ישראלי כבן 20 נהרג אז במהלך טיול בהרי אקוודור בדרום אמריקה. הלה נהרג מנפילה בזמן טיפוס לפסגת Cotopaxi, Pichincha, בסמוך לבירה, קיטו.

השגריר הישראלי בקיטו, זאב הראל, עדכן את מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, ענת אביתר, במהלך הלילה על מנת ליידע את המשפחה ולהתחיל בתהליך העברת הארון לישראל. "המשפחה קיבלה את הבשורה המרה והמחלקה לישראלים בחול יחד עם קונסול השגרירות, שגיא רבובסקי, מלווים את המקרה ומסייעים בכל הנדרש", מסרה ממשרד החוץ. כעת, כאמור, מתברר על טרגדיה דומה נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר