לקראת ראש השנה

האוקראינים קוראים לחסידים שלא להגיע לאומן

משרד החוץ של אוקראינה קורא לחסידי ברסלב להימנע מהעלייה לרגל המסורתית לאומן בימי ראש השנה בשלח המלחמה והקושי להבטיח את שלומם של הבאים (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

משרד החוץ של אוקראינה קורא לחסידי ברסלב להימנע מהעלייה לרגל המסורתית לאומן בימי ראש השנה. "התוקפנות הצבאית המתמשכת בקנה מידה מלא של רוסיה נגד אוקראינה, התקפות הרקטות המסיביות המתמדות על הערים האוקראיניות, תשתיות אזרחיות ותחבורה, החבלה המתמדת וההתגרות מצד הפולשים, לא מאפשרות להבטיח את שלומם של אזרחים זרים בשטח אוקראינה", אמר משרד החוץ האוקראיני.

משרד החוץ מייעץ לחסידים שלא להתעלם מהקריאה, "אם תתקבל החלטה לבקר באומן בניגוד להסתייגויות אלו, יש לקחת בחשבון שבאוקראינה יש משטר צבאי חוקי הקובע מספר תקנות נוספות, כולל הגבלת חופש התנועה, הכנסת עוצר, סיורים מתוגברים, איסור על צעדים והתכנסויות המוניים, וכן שימוש באמצעי כפייה נגד אנשים שאינם עומדים במגבלות שנקבעו".

כמו כן, מומלץ על ידי משרד החוץ האוקראיני לבאים לקחת בחשבון את עומסי התחבורה היבשתית באוקראינה ועיכובים משמעותיים אפשריים בתנועת הרכבות עקב הפגזות מסיביות של תשתית התחבורה; היעדר מספר מספיק של מקלטים במקומות שהותם ההמונית באומן; היעדר צוות רפואי ומוסדות רפואיים מספיקים למתן טיפול רפואי לבאים ואפשרות להנהיג רגולציה נוספת של כניסה (רישום מקוון).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר