ביום הולדתו | צפו

הסוכן לא האמין: הפקיד היה יהודי, ששר "חטאנו לפניך"

לכזה דבר הוא לא ציפה: איש התיירות המוכר, יוני כהנא, היה לצורך עבודה במקום נידח באיטליה, שם הוא פגש פקיד מלון שהתברר כיהודי ושבאותו יום היה לו יום הולדת, לאחר הנחת תפילין פצחו השניים בשירת "חטאנו לפניך" | צפו ברצף האירועים "המקרי" (מעניין)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
כהנא ויוסף האיטלקי (צילום: באדיבות המצלם)

הסיפור שהפתיע גם את הסוכן המנוסה: יוני כהנא, הוא יהודי חסיד חב"ד, בעל סוכנות תיירות מוכרת בארץ ובעולם, במסגרת עבודתו, הוא נסע בתחילת השבוע לאיטליה, שם חיכתה לו הפתעה לה הוא לא ציפה.

כהנא כאמור נסע לאיטליה כדי לבחון מלונות עבור הסוכנות שלו, לצורך כך, הוא נקלע לעיירה נידחת בהרי האלפים באיטליה, שם נקבעו לו פגישות עסקיות.

בשל עיכוב בטיסה, כהנא מצא את עצמו במלון מרוחק מכל מקום - באמצע היער, כאשר הוא לא מבין מדוע הוא נקלע למקום הזה.

כשנכנס למלון, פקיד הקבלה ביקש ממנו פספורט, וכשראה שהוא ישראלי, הוא אמר בחיוך "שלום", כהנא לא התרגש, מכיוון שהוא רגיל שבעולם אומרים לו שלום בעברית.

אך לאחר דין ודברים התברר הסיפור הבא, הפקיד סיפר לכהנא שהוא יהודי ושמו היהודי הוא יוסף - ובדיוק היום, הוא יום הולדתו הלועזי (30 באוגוסט 1992. ח"ב), בדקתי בלוח העברי והתברר לי שיום הולדתו העברי הוא ראש חודש אלול.

הפקיד הנרגש מהגילוי הניח כמובן תפילין וסיפר לכהנא שיש שיר אחד שהוא זוכר מסביו והוא "חטאנו לפניך" המוכר, השניים פצחו ב"חטאנו לפניך", בהתרגשות.

צפו בוידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר