חתול שחור עובר

מרזל מתסיס נגד בן גביר: "עלול להיות לא נאמן גם לבוחריו"

הביקורת על בן גביר מצד פעיל הימין מחריפה. ברוך מרזל אמנם מצהיר כי "יתפלל להצלחתו", אבל גם תוקף: "עלול לא להיות נאמן לבוחריו" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חתול שחור. בן גביר ומרזל (צילום: Yonatan Sindel, Olivier Fitoussi/Flash90)

ברוך מרזל, פעיל הימין ושותפו לשעבר של איתמר בן גביר, החריף היום (רביעי) את הביקורת נגד יו"ר 'עוצמה יהודית' בהווה. לדבריו, בן גביר לא היה נאמן לחברים שלו, וככזה יכול להיות גם לא נאמן לבוחרים שלו.

"מישהו שלא נאמן לחברים הכי טובים שלו, מחר בבוקר יכול גם לעשות את זה לבוחרים שלו, לנאמנים שלו. זה צריך להדליק נורה אדומה", אמר בראיון שהעניק ל'סרוגים'. יחד עם זאת הצהיר כי לא יפעל נגד בן גביר וימשיך "להתפלל להצלחתו".

מרזל הוסיף והסביר מה קרה ביניהם. " זה קרה לפני חודש. אני וד"ר מיכאל בן ארי הודענו לו במכתב שהשינויים האידיאולוגים שהוא עושה והצורה שההחלטות מתקבלות פה אחד – זאת אומרת אין דיונים ואין פורומים".

הוא הוסיף: "לאורך כל השנים היה אפילו אצל הרב כהנא שהיה יהודי ענק וגדול, היתה מזכירות, החלטות היו מתקבלות בצוות. בשנה האחרונה כל הפורומים בוטלו, גם החלטות רגישות אידיאולוגיות מתקבלות בלי שיקול דעת רחב. איתמר הודיע שהוא עבר שינוי אידיאולוגי, הוא לא נמצא איפה שהוא היה. אנחנו נשארנו איפה שהיינו".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', ברוך מרזל ועמיתו מיכאל בן ארי, שהיו מקימי מפלגת 'עוצמה יהודית', כועסים על בן גביר בשל החיבור ל'ציונות הדתית' ועל כך שבריאיונות אחרונים לתקשורת, הוא הסביר שהוא שינה במעט מדעותיו והתמתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר