ניתוח ארוך

"פגיעה קשה, ההורים בשוק": התינוק אושפז לאחר הברית

המוהל היה מוכר לבני המשפחה ולא הצטרף אל בית החולים. הרופא: "זה מקרה מזעזע ומדובר בפציעה קשה מאוד, כזו פגיעה אני לא זוכר" (ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
ברית מילה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תינוק בן שמונה ימים ממשפחה בצפון הארץ אושפז אתמול (שני) בבית החולים רמב"ם בעקבות פגיעה שהתרחשה ככל הנראה בעקבות ברית המילה שעבר כשמצבו מוגדר קשה.

התינוק עבר ניתוח של כשלוש שעות ובסיומו חלה התייצבות במצבו ולא נשקפה סכנה לחייו. לפי הדיווח בחדשות 12, המוהל לא ליווה את התינוק אל בית החולים - בניגוד לנוהל המקובל.

ד"ר אכרם אסדי, מנתח אורולוג בכיר בבית-החולים רמב"ם שמטפל בתינוק, סיפר ל-N12: "אנחנו לא יודעים בדיוק איך זה קרה אבל התינוק סובל מקטיעה כמעט מלאה. זה מקרה מזעזע ומדובר בפציעה קשה מאוד. כרופא אורולוג אנו נתקלים בפגיעות כתוצאה מברית או פגיעה חלקית אבל כזו פגיעה קשה אני לא זוכר מקרה ברמת חומרה כזו. ההורים בשוק.

"פעולה פשוטה שהופכת לצערנו לאסון. עשינו ניתוח מורכב ואנו מקווים שתהיה החלמה. הוא סבל מדימום אך לא היה בסכנת חיים. אנחנו אחרי הניתוח שערך כשלוש שעות. אנחנו לא יודעים להעריך מה תהיה התוצאה הסופית אך הילד יציב ומאושפז במחלקה כירורגית ילדים. לא נשקפת סכנת חיים לחייו".

המוהל, כך לפי הדיווח ב-N12, היה מוכר למשפחה עוד לפני הברית ולכן סמכו עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר