תוך פחות מיומיים

טלטלה בליכוד: היועץ לנתניהו נטש את הקמפיין - וזו הסיבה

לפי גורמים המעורים בפרטים, בנו של ראש הממשלה לשעבר הטיל וטו על המינוי. זאת לאחר שבמוצאי שבת נפגש קלוגהפט עם השר בני גנץ (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קלוגהפט (צילום: באדיבות המצלם, כיכר השבת)

משה קלוגהפט, היועץ הפוליטי שמונה בתחילת השבוע ליועץ מיוחד ליו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, לקראת הבחירות לכנסת שיתקיימו בעוד פחות מחודשיים, הודיע היום (שלישי) במפתיע על נטישתו את הקמפיין.

"תודה, מוותר על התפקיד", כתב קלוגהפט בהודעה שפרסם ברשתות החברתיות שלו. "מודה לנתניהו על ההצעה לחזור ולעבור איתו. חצי יום אחרי ההודעה שהוציא הליכוד, נמסר לי שיש התנגדות מגורמי חוץ והמינוי יתעכב. אני לא אכנס למלחמות ואני מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחלתי".

קלוגהפט הוסיף: "חוזר ללקוחות בארץ ובעולם ולפרשנות, אמשיך להיות חבר של כולם, מימין ומשמאל, וגאה בכך. אולי הזדקנתי ונהייתי עיוור צבעים, אבל אנחנו פה יחד. מקסימום ייצא מזה שיר".

לפי הדיווח של עמית סגל, במוצש האחרון, מאחורי הקלעים בהופעה של אביב גפן בגני יהושע, קלוגהפט ובני גנץ נפגשו, במקרה ככל הנראה, וניהלו שיחה ארוכה וידידותית, אולי ידידותית מדי. זה הגיע לאן שהגיע וכנראה הרגיז את אחד ממקורביו של נתניהו. בעבר ייעץ קלוגהפט גם לבנט ולשקד ויתכן שזה גם מה שגרם למתיחות בסביבת נתניהו.

מהליכוד נמסר בתגובה: מודים למשה קלוגהפט ומאחלים לו הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר