שוב סערה בבליך

חבר הכנסת ממרצ התפרץ על תלמיד צעיר: "סתום את הפה"

שבוע וחצי אחרי בן גביר: חבר הכנסת מוסי רז ממרצ הגיע לתיכון בליך ברמת גן, והתפרץ על תלמיד שנכנס לדבריו: "בכל מקום שהכהניסטים יפתרעו - מרצ תחסום" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מוסי רז (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

תיכון 'בליך' ברמת גן שוב בכותרות: חבר הכנסת מוסי רז ממרצ ערך היום (ראשון), מעט יותר מחודש לפני הבחירות לכנסת, ביקור בתיכון - ועורר סערה כאשר התפרץ על אחד התלמידים והורה לו "לסתום את הפה".

מהומה התפתחה בקהל, התלמיד - שניסה להיכנס לדבריו של חבר הכנסת - יצא מהאולם. רז עצמו התייחס לתקרית בציוץ בטוויטר, וכתב: "בכל מקום שבו הכהניסטים יתפרעו - מרצ תהיה שם כדי לחסום אותם. תתרגלו".

לפני מעט יותר משבוע ביקר בתיכון חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', ועורר סערה גם הוא סערה, כאשר מחוץ לתיכון התאספו עשרות מפגינים מצדה השמאלי של המפה הפוליטית ומולם מפגינים ימניים.

בבית הספר עצמו המתינו עשרות תלמידים, רבים מהם עטו עליהם דגל ישראל. בתיעוד מהמקום נראים תלמידים צורחים אל עבר המפגינים בחוץ "שיישרף לכם הכפר" וקריאות דומות. על שלטים שהחזיקו מפגיני השמאל נכתב "די לטרור היהודי", ו"ערבים ויהודים נגד הכיבוש" ועוד.

בן גביר עצמו הגיע לתיכון סמוך לשעה 12 בצהרים ונכנס מהדלת האחורית. ‏"אני כבר לא חושב שברוך גולדשטיין גיבור", אמר בין היתר לתלמידים. הוא הוסיף: "לא הייתי צריך להצטלם עם הסמל מהמכונית של רבין".

בשמאל הגיבו בחריפות לביקורו של בן גביר בתיכון. יו"ר מרצ זהבה גלאון צייצה: "החבורה הגזענית של בן גביר שנמצאת כעת מול בליך וצועקת ׳שישרף לכם הכפר׳ כלפי נוער מרצ היא החבורה המסוכנת ביותר במדינת ישראל. נתניהו פתח את הדלת של הגזענות הבזויה ביותר לתוך החברה הישראלית. גאה בנוער מרצ שממשיכים את המסורת של מרצ- לא מתקרנפים: נאבקים בגזענות ומנצחים אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר