אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

ח"כ יעקב אשר הכריז בריאיון: "נדרוש את הכנסת תקציב הישיבות לבסיס התקציב"

בכיר 'דגל התורה', ח"כ יעקב אשר, התארח לריאיון מיוחד בוועידת 'כיכר השבת' והתייחס למשא ומתן המתקדם עם 'אגודת ישראל': "המחלוקת הייתה על השותפות האידיאולוגית בינינו" • וגם: סימן מטרות לקראת הקואליציה הבאה • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונות: חים גולדברג)

ח"כ יעקב אשר, בכיר 'דגל התורה', התארח לריאיון מיוחד בוועידת 'כיכר השבת' שהתקיימה אמש (שני) וולדורף אסטוריה בירושלים והתייחס למשא ומתן המתקדם עם 'אגודת ישראל': "המלוקת הייתה השותפות האידיאולוגית בינינו". וגם: סימן מטרות לקראת הקואליציה הבאה. צפו בריאיון המלא.

בפתח דבריו התייחס ח"כ אשר למו"מ המתקדם מול אגודת ישראל והבהיר: "בתקופה האחרונה אנחנו במחלוקת, כולל ביממה האחרונה, על השותפות האידיאולוגית בינינו. לא מדובר בוויכוחים הרגילים שיש בכל סיעה ובין כל שותפות שהיא, מדובר על הבסיס של השותפות. זה מה שעומד על הפרק ומי שקובע לדגל התורה בעניין הזה הוא אך ורק מרן הגר"ג אדלשטיין וגדולי התורה. אחרי שנסיים עם זה נתקדם לנושאים הפוליטיים הרגילים".

ח"כ יעקב אשר בוועידת 'כיכר השבת'

בהמשך עמד על הצורך הבוער בגיוס מלא של המצביעים החרדים בבחירות הקרובות ואמר כי "בחירות זה מפקד האוכלוסין שלנו ובמפקד הזה יש לנו מנדט וחצי-שניים שלא באים להצביע מסיבותיהם שלהם. יש אנשים שמתלהבים מאלו שפתאום מצטטים לנו גמרות, או מדברים לפעמים בצורה ישיבתית, אבל הם דואגים לאינטרסים שלהם. מדובר בגישה פוליטית גלותית. אם לא באת להצביע - לא יוצגת".

כמו כן סימן מטרות לקראת הקואליציה הבאה והדגיש כי "לא נהיה מוכנים לחזור לשיטה שבה כל הכוח הפוליטי מושקע להחזיר את מה שגזלו לנו בקדנציה קודמת. פעם נדרוש להתקדם עם מספר דברים מידיים, ובראשם בשלושה נושאים מרכזיים: הקצאת 50 אלף יחידות דיור זמינות בשנתיים הקרובות למגזר החרדי, עם מיפוי ותכניות ברורות; הכנסת תקציב הישיבות לבסיס התקציב; ותקצוב מלא בגיל הרך, כשאת תקציבי החינוך נדרוש להעמיד במקומם הראוי אחרי שבמשך שנים נשחקו בעשרות אחוזים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר