שלושה נעצרו

הלוחמים חשפו 17 שב"חים בתוך מסתור באוטובוס | תיעוד

לוחמי ומסתערבי מג"ב עצרו שלושה חשודים בארגון הסעות לשוהים בלתי חוקיים; בנוסף, נתפס אוטובוס עם מסתור מאולתר ברצפה ובתוכו נתפסו 17 שב"חים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי ומסתערבי משמר הגבול עצרו שלושה חשודים בארגון הסעות של שוהים בלתי חוקיים, במסגרת הפעילות נתפס אוטובוס עם מסתור מאולתר ברצפה ובתוכו נתפסו 17 שב"חים.

החקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז הובילה לפעילות של בלשי היחידה ומסתערבי החטיבה הטקטית נגד חשודים בארגון הסעות של שוהים בלתי חוקיים.

בתחילת השבוע התקבל דיווח כי האוטובוס עושה את דרכו מכיוון יהודה ושומרון למרכז דרך מעבר רנתיס. כוחות מג"ב נערכו להגעת האוטובוס ועצרו אותו בכביש 444.

בבדיקה של כוחות מג"ב באוטובוס נתפסו 17 שוהים בלתי חוקיים ונהג תושב כפר קאסם שנהג ללא רישיון נהיגה על אוטובוס. בנוסף, בחיפוש של לוחמי מג"ב באוטובוס התגלה מסתור מאולתר אשר ככל הנראה שימש את המארגנים להחבאת השוהים הבלתי חוקיים בעת שעברו במעברים.

המסתור הינו על הרצפה של האוטובוס וכאשר פתחו אותו לוחמי מג"ב גילו מדרגות ומעין חדרון ובו על פי החשד הסתתרו השוהים הבלתי חוקיים.

במקביל עצרו כוחות משמר הגבול עוד שני חשודים בארגון ההסעות.

כלל החשודים והממצאים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז. שניים מתוך השוהים הבלתי חוקיים נכלאו והוגשו נגדם כתבי אישום בגין עבירות קודמות. מעצרם של החשודים הוארך אתמול עד לתאריך 19.09.22.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר