רצח הקשישה בחולון

המפכ"ל: "פיגוע קשה"; מצוד נרחב אחר המחבל מוסא צרצור

מחבל רצח באכזריות קשישה בת 84 בחולון - ונמלט מהזירה | השב"כ והמשטרה מנהלים אחריו מצוד נרחב ואיתרו מוט ברזל ששימש לרצח | החשש: ינסה לבצע פיגוע נוסף | המפכ"ל בזירה: "פיגוע קשה" | המשטרה: המחבל החשוד ברצח הוא מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד באלול תשפ"ב | 20.09.22
המחבל מוסא צרצור וזירת הפיגוע בחולון (צילום: ללא קרדיט, דוברות זק"א תל אביב)

פיגוע בחולון: מחבל ערבי רצח אחר-הצהריים (שלישי) באכזריות, קשישה בת 84, לאחר שהכה אותה בראשה עם מוט ברזל - ונמלט. כוחות גדולים של שב"כ ומשטרה מנהלים אחריו מצוד, מחשש שינסה לבצע פיגוע נוסף. מחסומים רבים נפרסו באזור המרכז מחשש שהמחבל לא חזר לביתו והוא מסתובב באזור.

כחמש שעות לאחר הפיגוע, פנתה המשטרה לציבור בבקשת עזרה בחיפושיה אחר החשוד מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

המחבל, מחזיק באישורי כניסה לישראל. הוא עובד תחת קבלן באתר הבנייה הסמוך למקום הפיגוע.

המחבל מוסא צרצור; מצוד נרחב אחריו

המפכ"ל רב ניצב קובי שבתאי הגיע לזירה ואמר כי מדובר בפיגוע קשה. הוא ציין כי זהות המפגע ידועה למשטרה והם במצוד אחריו.

"אנחנו אחרי פיגוע קשה, מה שמסתמן כרגע מבחינת החקירה הוא שככל הנראה מדובר בכיוון פח"עי", אמר המפכ"ל בזירה. "מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו, אנחנו כרגע בסריקות במעגלים הקרובים והרחוקים כדי לאתר את החשוד".

(צילום: דוברות זק"א תל אביב)

האירוע הקשה התרחש סמוך לשעה 17:00, כאשר הקשישה שחלפה ליד אתר בנייה ברחוב החשמונאים בחולון, הותקפה באלימות קשה בידי המחבל, שעמד בסמוך. הוא הכה אותה בראשה מספר פעמים - עד שהתמוטטה, ונמלט מהזירה. בתיעוד ממצלמות אבטחה נראה המחבל לבוש בבגדים כהים, מכה את הקשישה.

המשטרה פתחה בחקירה ובשל החשד לאירוע לאומני חוקרי השב"כ הגיעו לזירה, ונפתח מצוד אחר המחבל. מחסומים רבים הוקמו ברחבי הגוש דן, בניסיון לאתר את המפגע.

מספר שעות לאחר האירוע המשטרה תפסה מוט ברזל שככל-הנראה שימש את הרוצח כדי לתקוף את הקשישה בראשה, בצורה אכזרית.

סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרים עברו בין הבניינים באזור ואספו מצלמות אבטחה, כחלק מהמצוד אחר החשוד. בנוסף, עובדים מאתר הבנייה נלקחו לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי "בשעות אחה"צ התקבל במוקד המשטרה דיווח על קשישה (84) תושבת חולון שהותקפה ע"י אלמוני ברח' החשמונאים. גורמי רפואה שהגיעו לזירה, ביצעו פעולות החייאה שבסיומם נאלצו לקבוע את מותה.

(צילום: דוברות זק"א תל אביב)

"כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע כאשר מחקירה ראשונית בזירה עולה החשד כי מדובר ברצח, ובשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה האפשריים".

עוד נמסר מהמשטרה כי "בסיום הערכת מצב שקיים בזירה סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז ת"א. מאז האירוע כוחות משטרה רבים מבצעים סריקות נרחבות אחר החשוד במעשה שזהותו טרם ידועה בשלב הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר