סערה בממלכה

דיווח בריטי: אחיו של המלך צ'ארלס ניסה להדיח אותו מהכס

על פי ספר חדש שעתיד לראות אור, הנסיך אנדרו ואחיו של המלך הנוכחי, ניסה לשכנע את המלכה אליזבת' למנות אותו להחליף שלה במקום אחיו הבכור (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

על פי ספר חדש שעתיד לראות אור אודות המלכה-רעיה קמילה, רעייתו של המלך הבריטי החדש, צ'ארלס השלישי, עולה כי אחיו של צ'ארלס, זמם להדיח את אחיו הגדול ולהפוך למלך.

על פי הדיווח, הנסיך אנדרו, זמם יחד עם הנסיכה דיאנה, גרושתו של המלך החדש שנהרגה בתאונה - לפעול להדחת צ'ארלס מתפקיד יורש העצר.

הנסיך אנדרו לחץ על אימו, כך נטען בספר, למנותו למלך עוצר ביום שאחרי מותה, ומייד אחרי שימות - יירש אותו אחיינו, יורש העצר הנוכחי, הנסיך ווליאם.

אנדרו טען בפני המלכה כי צ'ארלס התחתן בשנית עם אישה שאינה אמינה עבור הממלכה, ולכן לדעתו היה צריך למנוע מצ'ארלס להישאר יורש העצר.

המקור שסיפר לספר טען כי "כשדיאנה הייתה בחיים, ידידותה עם שרה פרגוסון (רעייתו לשעבר של אנדרו צ"ב) הובילה לתכנית נגד צ'ארלס בעת נעוריו של וויליאם. לרוע מזלם, התנהגותו של אנדרו הייתה שלילית ובלתי נעימה בצורה קיצונית למלכה ולכן היא סירבה. הזעם שלו בער בו על כך שלא יוכל לקבל את השלטון והוא נשאר עוין כלפי קמילה לאורך כל השנים".

"אנדרו ניסה לגרום למלכה לבטל את האירוסין ולמנוע את החתונה. הוא היה מאוד רעיל במילים שלו כלפיה". הוסיף המקור.

לפני כשנתיים, החליטה המלכה להסיר את כל הסמכויות המלכותיות שהיו לנסיך אנדרו, זאת אחרי שהודה בהתנהגות לא נאותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר