תאונה קטלנית

"רכבים נמעכו": גבר כבן 40 נהרג, שלושה נפצעו קשה ובינוני

שני רכבים התנגשו חזיתית בצאת החג ונמעכו ונוסעיהם נלכדו בתוכם. מותו של גבר כבן 40 נקבע במקום. שלושה נוספים נפצעו קשה ובינוני (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונה קטלנית בצאת החג בערבה: שני רכבים התנגשו זה בזה. הרכבים נמעכו ונלכדו בהם שני גברים ושתי נשים. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לזירה. מותו של אחד הגברים, כבן 40, נקבע במקום. הגבר השני פונה אל בית החולים סורוקה במסוק, וכך גם שתי הנשים. מצבם של הפצועים קשה ובינוני.

חובש רפואת חירום במד"א יובל שגיא סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד. ארבעת הפצועים, 2 גברים ו-2 נשים היו לכודים ברכבים המעוכים כשאחד מהפצועים מחוסר הכרה ורופא קבע את מותו".

החובש הוסיף: "במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הענקנו לשלושת פצועים טיפול רפואי. אישה כבת 40 שחולצה ראשונה הועברה באמבולנס מד"א למסוק מד"א שנחת במושב עידן ופינה אותה לבי"ח כשמצבה קשה ו-2 הפצועים הנוספים שחולצו בהמשך הועברו למסוקים צבאיים שנחתו בסמוך לזירה ומפנים אותם לבית החולים כשמצבם קשה ובינוני".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 18:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על ת.ד בכביש 90 מצומת הערבה לצומת עין חצבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותו של גבר כבן 40 ומפנים במסוקים לבי"ח סורוקה 3 פצועים, בהם 2 נשים וגבר כבני 40 במצב קשה ובינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר