המיניבוס התהפך

שניים נלכדו בתאונה קשה בכביש 87; מצבם קשה ובינוני

שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים קשה בין מיניבוס לרכב פרטי בצומת בית צידה, בכביש 87; הם נלכדו ברכב וחולצו על ידי לוחמי האש (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: כב"ה צפון)

שני בני אדם נפצעו הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים קשה בין מיניבוס לרכב פרטי בצומת בית צידה, בכביש 87, צפונית לכנרת.

בשל אופי התאונה הקשה, למקום הוזנקו חמישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רשף רועי פיניש, שזיהו שני לכודים בצורה קשה ברכבים המעורבים בתאונה.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: כב"ה צפון)

לוחמי האש ביצעו חילוץ מורכב של הלכודים בעזרת כלים ייעודים והעבירו אותם להמשך טיפול רפואי כאשר האחד במצב קשה והשני במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה).

לוחמי האש סרקו אחר נפגעים נוספים, ניתקו מקורות אנרגיה ברכבים המעורבים בתאונה ופעלו לזיכוי הזירה.

(צילום: כב"ה צפון)
(צילום: כב"ה צפון)
(צילום: כב"ה צפון)

ממד"א נמסר כי בשעה 07:01 התקבל דיווח על ת.ד בכביש 87 מכפר נחום לצומת בית צידה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח 2 פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם וגבר בן 56 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח פוריה.

פראמדיק מד"א שמעון אקנין סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה. רכב ההסעות שהיה ריק מנוסעים היה הפוך על צידו במרכז הכביש והרכב השני היה בצד הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות הענקנו ל-2 הנהגים שנפגעו באורח קשה ובינוני טיפול רפואי מציל חיים.

"נהג הרכב הפרטי הורדם והונשם בשטח ופונה במסוק מד"א שנחת במקום התאונה לבי"ח רמב"ם והנהג השני שהיה בהכרה פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר