אולפן הבחירות | צפו

ח"כ מיכאל מלכיאלי: "החרדים לא ימליכו את גנץ, ממליץ לו לעשות הטבת חלום"

גפני? "קשה להסביר אותו, מציג מכתבים מגוחכים" • בנט? "איש מדומיין, שמח שלא יהיה בכנסת" • שקד? "אין מקומה במערכת הפוליטית, היא לא ימין" • גנץ: "שיעשה הטבת חלום" • לפיד? "לא יודע מה האיש הזה רוצה" • ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

כחודש ימים למועד הבחירות, ח"כ מיכאל מלכיאלי, יו"ר סיעת ש"ס, התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והתייחס לניסיון של יו"ר 'דגל' ח"כ משה גפני להעביר קהילות ספרדיות למפלגה הליטאית, הסיכוי הלשיג 61, הנאמנות לנתניהו והטענה של בני גנץ שהוא היחיד שיוכל להרכיב ממשלה עם הסיעות החרדיות במצב שנתניהו לא ישיג 61. צפו בריאיון המלא.

תחילה התייחס ח"כ מלכיאלי לעובדה שש"ס איבדה בבחירות האחרונות 35 אלף מצביעים: "אנחנו לא צריכים תומכים אלא מצביעים. 35 אלף מצביעים שלא הגיעו להצביע לנו בבחירות האחרונות, זה לא שהם הצביעו למישהו אחר אלא לא הגיעו להצביע, אנחנו יודעים את זה על פי קלפיות, שאננות. האסון הגדול זו השכיחה של הציבור מה היה פה בשנה האחרונה".

מלכיאלי התייחס למצביעים החרדים שזלגו לאיתמר בן גביר: "ש"ס היא תנועה אחראית, מי שהקים את גוש הימין זה אריה דרעי. ש"ס עושה מאבק שנהיה דו ספרתי, אבל לא מפעילים תותחים בתוך הבית, זה לא נכון".

יו"ר סיעת ש"ס התייחס להתנהלות של ח"כ משה גפני החותם עם נציגי קהילות ספרדיות שיתמכו ב'יהדות התורה', כדוגמת נציגים מתימנים והבוכרים: "אין דבר כזה, זה מגוחך מאוד. גם המכתבים שלו - חלק מהרבנים חזרו בהם וחלק לא הבינו מה רצו מהם. צריך להבין, ש"ס מצביע ש"ס, ספרדי לא מתרגש מספרדי במקום ה-72.

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן

"קשה מאוד להסביר את גפני, הוא יודע שזה לא יביא לו קולות. גיחוך גדול מאוד, לא קטן. אנחנו בסוף מכירים את הציבור שלנו. אין היום ספרדים שמצביעים להם, המכתבים שלו מצחיקים".

"הוא אדם מדומיין שמכר את הכל כדי להיות ראש הממשלה", תוקף יו"ר סיעת ש"ס, כשהוא מדבר על נפתלי בנט: "הוא גרם לצער גדול לכל כך הרבה אנשים, אנחנו מאוד שמחים שהוא לא יהיה חלק מהכנסת".

על שרת הפנים איילת שקד, אומר מליכאלי: "אין מקומה במערכת הפוליטית, אני לא לוקח אותה חלק מגוש הימין, היא לא ימין. כל כמה דקות אתה שומע ממנו משהו חדש. ברור שהיא לא תעבור את אחוז החסימה".

ח"כ מלכיאלי התייחס לקמפין הבחירות של בני גנץ, שהוא היחיד שיוכל להרכיב ממשלה עם החרדים במצב שנתניהו לא ישיג 61: "יש בסוף הסידור סדר 'הטבת חלום', מי שיש לו חלומות רעים צריכים להעיר אותו קצת מהחלומות. אנחנו הולכים עם נתניהו. מי שחושב שש"ס תתן לגנץ 61 - צריך הטבת חלום, שגנץ יעשה הטבת חלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר