זהירות

אישה טבעה בחוף לא מוכרז; מצבה קשה והיא מורדמת

אישה בשנות השלושים לחייה שנכנסה למים בחוף לא מוכרז, טבעה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום פינו אותה לבית החולים אחרי טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה (בארץ)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אישה שנכנסה היום (שישי) לחוף ים לא מוכרז, טבעה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ובמקביל למאמצי החייאה, היא פונתה לבית החולים במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת.

מדוברות מד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על טביעה בחוף לא מוכרז סמוך לחותרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם אישה כבת 30 במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת".

החובשים של מד"א מייקל קזאן ודוד דנינו סיפרו: "מיד שקיבלנו את הדיווח על הטביעה הבנו שמדובר בחוף שאינו מוכרז עם ובמקביל להזנקת הניידת טיפול נמרץ יצאנו למקום בטרקטורון מד"א מיוחד שמוצב באופן קבוע בעתלית ומיועד בין היתר גם לנסיעה בחופים".

"הגענו עד לטובעת שהייתה בהכרה מעורפלת על קו המים. יחד עם צוות הטיפול נמרץ בראשות הפראמדיק של מד"א חנן זוהר הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה וחילצנו אותה באמצעות הטרקטורון לניידת שהמתינה בסמוך ופינתה אותה תוך כדי המשך טיפול לבית החולים כשמצבה יציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר