קטין בן 15 נעצר

יום אחרי שבנה סוכה: תלמיד ישיבה נרצח במהלך מסיבה

יואל להנגהל, תלמיד ישיבת הסדר מנוף הגליל שעלה עם משפחתו מהודו לפני פחות משנה, נרצח במהלך מסיבת יום הולדת. "רק אתמול הוא עוד בנה את הסוכה עם אביו, היה ממש הפרח של הבית" (בארץ)

(צילום: באדיבות המשפחה)

יואל להנגהל, תלמיד ישיבת הסדר בן 18 מנוף הגליל שעלה עם משפחתו מהודו לפני פחות משנה, נדקר למוות הלילה במסיבת יום הולדת בקריית שמונה. המשטרה עצרה נער בן 15, תושב חצור הגלילית, בחשד שדקר אותו.

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, עדכן: "אתמול בבוקר יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, עולה חדש שרק לפני חצי שנה הגיע לארץ, בנה סוכה בביתו שברחוב ציפורן. הוא היה שמח וסיפר על תוכניותיו להתגייס לשירות קרבי בצה"ל. איש לא תיאר לעצמו שסוכת החג תהפוך לסוכת אבלות".

"בערב, למרבה האסון הכבד, יואל יצא עם חבר למסיבה בקריית שמונה ובמהלך תקרית אלימה אשר נסיבותיה נחקרות על ידי המשטרה, נפצע באורח קשה והבוקר נפטר. אבידה גדולה וכל כך מיותרת".

פלוט הוסיף, "חיים שלמים שנגדעו בגלל מעשה אלימות שבעיניי הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין. ליבי עם ההורים גידיאן ובת שבע, עם כל המשפחה וקהילת בני המנשה היקרה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

מאיר פלטואל, שמתאם בין קהילת בני המנשה לעיריית נוף הגליל סיפר: "יואל הוא תלמיד בישיבת ההסדר במעלות, בחור רציני וערכי שהיה אמור להתגייס בקרוב".

"רק אתמול יואל עוד בנה את הסוכה עם אביו ליד הבית בנוף הגליל, והמשפחה תכננה לבלות איתו ולאכול יחד בסוכה בכל מהלך ימי החג. הוא הילד הבולט במשפחה, ממש הפרח של הבית, בחור חכם ורציני".

עו״ד ירון שומרון, המייצג את החשוד ברצח מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "מרשי קטין כבן 15 נעדר כל עבר פלילי ומשתף פעולה עם החוקרים במשטרה. הוא מכחיש כל קשר לאירוע ולחשדות נגדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר